Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, nydelig frokost og flott service. Kun 10 minutter å gå til Sentrum. Her kan man sitte ved frokostbordet og nyte utsikten. Personalet er hjelpsomme og det er mulig å lade bilen gratis.

Takk, 159susannh
Susann Grindstad, Gjestetjenester/resepsjon på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2020

Hei 159susannh

Tusen takk for din tilbbakemeldning. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å vurdere ditt opphold hos oss!
Det er hyggelig å se at dere har hatt det fint!

Fortsatt god helg og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Jeg hadde store forventninger til frokosten ved hotellet, men ble så skuffet at jeg valgte å stå over. Speilegg med bacon på så ut som om de var laget dagen før og varmet opp igjen, pølsene likeså. Resten av frokostbordet var heller ikke i henhold til den standard man kan forvente av et slikt hotell. Dette holder ikke!

Takk, 10bj_rng

Hei 10bj_rng

Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss så vi kan bli bedre.
Vi beklager på det sterkeste at frokosten ikke har stått til forventningene denne gang, vi får svært sjelden denne type tilbakemeldninger på frokosten da de aller fleste er godt fornøyd med måten vi løser frokosten vår på.
Denne dagen har vi nok likevel bommet, og det er beklagelig.
Vi tar det med oss videre og lover vi skal gjøre det vi kan for å holde topp standard på frokosten vår i fremtiden.

Takk for besøket, og velkommen igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Vidunderlig flott hotell, med vakker utsikt mot Røros kirka og fantastisk fin natur. Her finnes det noe for alle - både store og små i familien har koset seg veldig. Barna elsket bassengene og lekelandet på hotellet. Frokostbufféen var meget god og rommet var meget koselig og nostalgisk innrettet.

Takk, zuki300681
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Vi tok turen til Røros sammen med et vennepar. Vi er ikke fornøyd med servicen vi fikk i skranken på hotellet. Slitte rom med 80-talls stil. Vi er ikke kravstore, men følelsen av gammelt og slitt rom ødela helhetsfølelsen. Positivt at det var rent der. God frokost, men valgte å spise middag nede i Røros.Totalfølelsen var ikke bra. Et smil eller to hadde gjort seg. Ikke et spørsmål når vi sjekket ut om vi hadde hatt et fint opphold. Måtte nesten krangle til oss ekstra sett med håndklær til søndag morgen da det ikke var på rommet. Kommer til å velge annet hotell neste gang.

Takk, 658alfe
Anmeldt 19. september 2020

Hyggelig mottagelse i resepsjonen, generellt hyggelig betjening. Tydelig at de trivdes på jobb.
Rommet var svært bra. God plass, rent og pent. Savnet kanskje en god stol til, det var jo et dobbeltrom.
Badet var rent og ordentlig.
Spa avdeling ble ikke benyttet, men en omvisning ga et svært godt inntrykk av et variert tilbud til alle aldre, også barn.
Trygghet i forhold til Corona føltes vel ivaretatt. "Antibac" tilgjengelig i alle deler hvor gjester ferdes.
Grei, enkel meny, men velsmakende.
Hotellet er lett å finne, sentralt i forhold til sentrum og museer.
Vår konklusjon er at dette er et sted vi gjerne besøker igjen.

Takk, 830kjellm
Susann Grindstad, Gjestetjenester/resepsjon på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2020

Hei

Tusen takk for din tilbakemelding, dette var hyggelig. Her på Røros Hotell trives vi godt og det er godt å se at dere har gjort det også.
Vi gleder oss til å kunne ønske dere velkommen igjen!
Ha en fin dag!