Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Gratis avbestilling frem til 18.12.21
Booking.comUSD 149
Agoda.comUSD 170
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Jeg er ikke en som vanligvis sier i fra, men nå føler jeg meg forpliktet til å gi en tilbakemelding. Vi bor mye på hotell og har opplevd litt av hvert, men dette var virkelig skuffende.

Familien vår hadde tre rom i den gamle fløyen, hvorav et rom var et dobbeltrom. Man forventer da en dobbeltseng...men nei: 130cm og redd opp med 1 dyne (tung og ekkel). Jeg er glad i mannen min, men ikke i en seng på 130... Det ble to netter med lite søvn, og da ikke pga erotiske eskapader.

Rommet var slitt, kjipt innredet og luktet vondt. Det var en sur eim av gammel mann og sykehus, som ikke ble borte uansett hvor mye vi luftet.

Hotellet anbefalte at vi dusjet på rommet i stedet for å benytte dusjene i bassengområdet (av korona-hensyn), men håndklærne på rommet dekket knapt nok en rumpeball og da vi spurte om badekåper fikk vi beskjed om at de kostet 100kr å leie!!!

Betjeningen i resepsjonen var sur og lite hjelpsom. Det samme opplevde vi i baren/restauranten; lite fleksibilitet, manglende vegetartilbud (med unntak av den dølle vegetarhamburgeren jeg sendte i retur fordi den var kald) og mat som ikke sto i stil med prisen. Da vi ba om ketchup fikk vi servert en flaske med FirstPrice ketchup! Det gir jo et tydelig signal på hvilket nivå stedet legger seg på når det kommer til mat og drikke.
Frokosten var liten og ikke særlig god. Og da vi, under frokosten, spurte om hvor de hadde kakao (for det er vel et barnevennlig hotell?), fikk vi beskjed om at det måtte vi kjøpe (til 40kr koppen!).

Røros hotell er slitt og har et stort etterslep på vedlikehold, i tillegg satt vi igjen med følelsen av at hotellet var ekstremt underbemannet, noe som førte til sur og demotivert betjening, lange køer, manglende rydding og mange som ikke fikk bestilt i bar/restaurant. Når baren i tillegg stengte kl 23 mens lokalet fremdeles er fullt av tørste hotellgjester, må det jo bli et stort tap for hotellet?

Oppholdet på to netter kostet 8800kr for vår familie på 4. Det var det definitivt ikke verdt. Når man gleder seg sykt til å dra videre til ei hytte uten strøm og med utedass, så har vel hotellbesøket vært mindre imponerende.

Takk, 783hannee
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Stort hotell ett stykke fra sentrum, langt å gå fra buss/tog,men nær turløyper. Rom i eldre fløy noe slitt, men gode senger. God frokost med noe lokalprodusert mat. Mange tilbud som svømmebasseng, lekeland og vaskerom.

Reisetype: Reiste alene
2  Takk, H6787IXannem
Anmeldt 2. oktober 2020

Rolig atmosfære i resepsjon og i lobbybaren. God mat i restauranten, og servicen var upåklagelig. Varmt og hyggelig rom. Lite støy.
Hotellets beliggenhet er utrolig flott. Bare en kort spasertur til Røros senter.

Takk, wiggol567
Susann Grindstad, Gjestetjenester/resepsjon på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2020

Hei Wiggo1567

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen din erfaringer fra ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på!

Vi ønsker dere en fin dag og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 25. september 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet, nydelig frokost og flott service. Kun 10 minutter å gå til Sentrum. Her kan man sitte ved frokostbordet og nyte utsikten. Personalet er hjelpsomme og det er mulig å lade bilen gratis.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 159susannh

Hei 159susannh

Tusen takk for din tilbbakemeldning. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å vurdere ditt opphold hos oss!
Det er hyggelig å se at dere har hatt det fint!

Fortsatt god helg og hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Jeg hadde store forventninger til frokosten ved hotellet, men ble så skuffet at jeg valgte å stå over. Speilegg med bacon på så ut som om de var laget dagen før og varmet opp igjen, pølsene likeså. Resten av frokostbordet var heller ikke i henhold til den standard man kan forvente av et slikt hotell. Dette holder ikke!

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 10bj_rng

Hei 10bj_rng

Takk for din tilbakemelding, det er viktig for oss så vi kan bli bedre.
Vi beklager på det sterkeste at frokosten ikke har stått til forventningene denne gang, vi får svært sjelden denne type tilbakemeldninger på frokosten da de aller fleste er godt fornøyd med måten vi løser frokosten vår på.
Denne dagen har vi nok likevel bommet, og det er beklagelig.
Vi tar det med oss videre og lover vi skal gjøre det vi kan for å holde topp standard på frokosten vår i fremtiden.

Takk for besøket, og velkommen igjen ved en senere anledning!