Expedia.comUSD 180
TripadvisorUSD 180
Priceline
FindHotelUSD 180
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hotell rommet var ok. Sengen kjempe go.
Veldig lite utvalg av mat da det kun er dagens 2-3 retters eller mat i lobbybaren som var kjempe dårlig. Pizzaen smakte ingenting.
Synes hotellet er litt overpriset i forhold til standarden
Bassengområde var fint.
Frokosten var bra

1  Takk, 942linnn
Anmeldt 5. juli 2021

Tok med min sønn (7år) på jobbtur og hadde en overnatting på hotellet. Vi ble godt tatt i mot i resepsjonen og fikk et fint rom i nye delen. Savnet et lite kjøleskap, men ellers var rommet rent og innbydende.
Vi fant fort frem til et svært lekerom, og ikke minst bassenget. Stor stas for store og små. Anbefaler at man tar med egne badehåndklær, da de man kan ta med fra rommet er litt små :-) Spa- og bassengområdet er variert med både badstuer, barnebasseng, utebasseng og boblebad.
Hotellet har også egen restaurant og bar, som så innbydende ut, men som ikke ble besøkt denne gangen.
Frokosten på morgenen var variert og god. Eneste jeg vil nevne, (i-landsproblem) er at man KAN spandere litt mer bacon!! En tynn skive på et speilegg, når man at på til reklamerer for mye godt kjøtt fra lokal slakter, er litt lite. Bacon til folket :-)
Betjeningen var vennlig og serviceinnstilte gjennom hele oppholdet. Kan virkelig anbefale dette hotellet og jeg tar garantert med resten av familien på et nytt opphold om ikke lenge

Takk, AndersBjoll
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Herlig opphold med 2 overnattinger i fantastisk finvær. Nøt utendørsbassenget og forfriskninger på terrassen. Fine turløyper rett i nærheten og en kort spasertur til sentrum. Hyggelig betjening. Gode senger og god frokost. Hit kommer vi tilbake!

Takk, 593kristiank
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fine rom, rent og fint badeanlegg, hyggelig betjening og nydelig mat. Lunt og hyggelig i bar og resepsjonsområdet. Og kun en liten spasertur fra sentrum. Perfekt familiehotell som jeg kan anbefale på det sterkeste.

Takk, 284karolines
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Vi fikk tildelt noe som antagelig var et enkeltrom - en seng som er ca. 1 meter og 33 cm bred er i trangeste laget for to mennesker, selv om vi ikke er overvektige. Rommet ellers var for øvrig enkelt men ok. Grunnet den smale senga, ble nattesøvnen mildt sagt elendig, og dagsformen deretter - med andre ord opplevde jeg at dette ødela en god del av opplevelsen det er å være på vakre Røros.
Vi ble plassert i 3. etasje i en fløy uten heis, og tunge kofferter måtte slepes opp. Internettforbindelsen var heller ikke noe å skryte av.

Vi hadde 40 års bryllupsdag mens vi bodde der, og bestilte bord i restauranten for middag. Det føltes litt som «eat, pay and get out» for å være ærlig. Vi fikk et glass med «bobler» for å markere dagen, men rakk ikke en gang å drikke opp det ene glasset før maten kom og vi måtte bestille tilhørende drikke til den. Desserten kom også omtrent før vi var ferdige med middagen. Det er for så vidt fint at maten kommer raskt, men vi hadde vel sett for oss et avslappende og koselig måltid på en såpass spesiell dag. Det hører med til historien at vi opplyste om bryllupsdagen.

Frokosten var god med fokus på kortreist mat, og betjeningen hyggelig, selv om jeg noen få ganger kunne ønsket litt bedre service. For eksempel et tilbud om hjelp med bagasjen til 3. etasje siden det ikke var heis.

Beliggenheten var også god, med kort vei til sentrum.
Men jeg er redd det ikke holder for min del til å ville velge dette hotellet en annen gang, jeg foretrekker hoteller der man får tomannsrom når man er to personer, så man får den søvnen man trenger.
Det er såpass viktig at det blir veldig lav score fra meg.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, AnneKjerstiKristvikH