kr 1 850
Fullt refunderbart før fre. 19. apr.
kr 1 850
Fullt refunderbart før lør. 20. apr.
kr 1 850
Fullt refunderbart før lør. 20. apr.
736mattik
  • Vio.com
    kr 1 691
0.8 km fra Røros Hotell
Gratis parkering
Enjoy the sunny days on the communal deck outside
kr 1 730
      kr 1 300
    45.7 km fra Røros Hotell
    Se flere hoteller i Røros
    Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Overfylt, dårlig mat og lite fleksibilitet. For frokost var kun ett tidlig tidspunkt mulig, allikevel smekkfull buffet. Bading, som reklameres inkludert i prisen, var fullt. Kun ledig grytidlig morgenen etter. Spiste middag i restauranten. Smakløs aspargessuppe. Bakt (heller kokt!), lite smakelig laks, med noe som minnet om varm potetsalat som tilbehør. Kvalmende.
    Overpriset og skuffende opplevelse.
    Lite blide/imøtekommende personale.
    Ble fortalt at lading av elbil var tilgjengelig, som overhodet ikke var mulig. Kun én lader (og en Tesla lader) på hele det smekkfulle hotellet).
    Forventet desidert mer av et av «de historiske» hotellene. Anbefaler ingen.

Takk, 517susannes
    Anmeldt 13. juli 2021

Flott hotell som tydelig var oppusset ganske nylig - for det var moderne rom.
    Betjeningen var veldig blide og hjelpsomme og smilte det beste de kunne under munnbindene.

Flott badeanlegg med basseng både ute og inn samt jacuzzi.

Takk, josteinh41
    Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hotell rommet var ok. Sengen kjempe go.
    Veldig lite utvalg av mat da det kun er dagens 2-3 retters eller mat i lobbybaren som var kjempe dårlig. Pizzaen smakte ingenting.
    Synes hotellet er litt overpriset i forhold til standarden
    Bassengområde var fint.
    Frokosten var bra

1  Takk, 942linnn
    Anmeldt 5. juli 2021

Tok med min sønn (7år) på jobbtur og hadde en overnatting på hotellet. Vi ble godt tatt i mot i resepsjonen og fikk et fint rom i nye delen. Savnet et lite kjøleskap, men ellers var rommet rent og innbydende.
    Vi fant fort frem til et svært lekerom, og ikke minst bassenget. Stor stas for store og små. Anbefaler at man tar med egne badehåndklær, da de man kan ta med fra rommet er litt små :-) Spa- og bassengområdet er variert med både badstuer, barnebasseng, utebasseng og boblebad.
    Hotellet har også egen restaurant og bar, som så innbydende ut, men som ikke ble besøkt denne gangen.
    Frokosten på morgenen var variert og god. Eneste jeg vil nevne, (i-landsproblem) er at man KAN spandere litt mer bacon!! En tynn skive på et speilegg, når man at på til reklamerer for mye godt kjøtt fra lokal slakter, er litt lite. Bacon til folket :-)
    Betjeningen var vennlig og serviceinnstilte gjennom hele oppholdet. Kan virkelig anbefale dette hotellet og jeg tar garantert med resten av familien på et nytt opphold om ikke lenge

Takk, AndersBjoll
    Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Herlig opphold med 2 overnattinger i fantastisk finvær. Nøt utendørsbassenget og forfriskninger på terrassen. Fine turløyper rett i nærheten og en kort spasertur til sentrum. Hyggelig betjening. Gode senger og god frokost. Hit kommer vi tilbake!

Takk, 593kristiank