Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Expedia.comUSD 181
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 14. juli 2021

Det var veldig god frokost
Badeområde var skittent.
Veldig god og vennlig service.
Standard rommene var under ganske enkle.
Opplevelsen var helt ok, men vi fikk en følelse at vi fikk ikke det vi betalte for.

1  Takk, 736mattik
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Overfylt, dårlig mat og lite fleksibilitet. For frokost var kun ett tidlig tidspunkt mulig, allikevel smekkfull buffet. Bading, som reklameres inkludert i prisen, var fullt. Kun ledig grytidlig morgenen etter. Spiste middag i restauranten. Smakløs aspargessuppe. Bakt (heller kokt!), lite smakelig laks, med noe som minnet om varm potetsalat som tilbehør. Kvalmende.
Overpriset og skuffende opplevelse.
Lite blide/imøtekommende personale.
Ble fortalt at lading av elbil var tilgjengelig, som overhodet ikke var mulig. Kun én lader (og en Tesla lader) på hele det smekkfulle hotellet).
Forventet desidert mer av et av «de historiske» hotellene. Anbefaler ingen.

Takk, 517susannes
Anmeldt 13. juli 2021

Flott hotell som tydelig var oppusset ganske nylig - for det var moderne rom.
Betjeningen var veldig blide og hjelpsomme og smilte det beste de kunne under munnbindene.

Flott badeanlegg med basseng både ute og inn samt jacuzzi.

Takk, josteinh41
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Hotell rommet var ok. Sengen kjempe go.
Veldig lite utvalg av mat da det kun er dagens 2-3 retters eller mat i lobbybaren som var kjempe dårlig. Pizzaen smakte ingenting.
Synes hotellet er litt overpriset i forhold til standarden
Bassengområde var fint.
Frokosten var bra

1  Takk, 942linnn
Anmeldt 5. juli 2021

Tok med min sønn (7år) på jobbtur og hadde en overnatting på hotellet. Vi ble godt tatt i mot i resepsjonen og fikk et fint rom i nye delen. Savnet et lite kjøleskap, men ellers var rommet rent og innbydende.
Vi fant fort frem til et svært lekerom, og ikke minst bassenget. Stor stas for store og små. Anbefaler at man tar med egne badehåndklær, da de man kan ta med fra rommet er litt små :-) Spa- og bassengområdet er variert med både badstuer, barnebasseng, utebasseng og boblebad.
Hotellet har også egen restaurant og bar, som så innbydende ut, men som ikke ble besøkt denne gangen.
Frokosten på morgenen var variert og god. Eneste jeg vil nevne, (i-landsproblem) er at man KAN spandere litt mer bacon!! En tynn skive på et speilegg, når man at på til reklamerer for mye godt kjøtt fra lokal slakter, er litt lite. Bacon til folket :-)
Betjeningen var vennlig og serviceinnstilte gjennom hele oppholdet. Kan virkelig anbefale dette hotellet og jeg tar garantert med resten av familien på et nytt opphold om ikke lenge

Takk, AndersBjoll