Expedia.comUSD 180
FindHotelUSD 180
eDreamsUSD 180
Anmeldt 17. juli 2021

Røros hotell har alt hva hjertet behager. Vi hadde kun behov for en natt da vi skulle videre neste morgen. Super frokost. Godt å kunne kjøre videre etter en god natt i deilige senger. Kommer gjerne tilbake.

Takk, Langveisfarende
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Første stopp på vår Norgesferie var Røros Hotell.
Hyggelig betjening, topp service.
Flott beliggenhet med utsikt over hele distriktet og byen nedenfor.
Nydelig og romslig terrasse og lokalt øl gjorde sommerkvelden fullkommen!
Velvære for kropp og sjel!

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 52Drugis
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Supert opphold på Røros hotell. Flotte familierom og fint badeanlegg.

God frokost og god mat i restauranten og lobbybar.

MEN vi opplevde to ganger rot med bestilling av mat/middag/dessert. Virka som det var dårlig kommunikasjon mellom servitører og kjøkken. Det var litt irriterende når vi måtte vente veldig lenge på mat og når det endelig kom var det feil.

Takk, jorunnlv
Anmeldt 15. juli 2021

Bestilte 1 uke i forveien, fikk dobbelt rom, vi er ett par på ca 60 år. Fikk utdelt rom i 2 etasje uten heis. Rom og bad var ok, men sengen var 120 cm bred, uten demping. Det resulterte i dårlig nattesøvn for begge 2 og retur ifra Røros rett etter frokost. Vi betalte 2100 kr for 1 natt uten søvn med frokost. Kommer aldri tilbake.

Takk, toren410
Anmeldt 14. juli 2021

Det var veldig god frokost
Badeområde var skittent.
Veldig god og vennlig service.
Standard rommene var under ganske enkle.
Opplevelsen var helt ok, men vi fikk en følelse at vi fikk ikke det vi betalte for.

1  Takk, 736mattik