Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personlig og trivelig hotell. Vi likte oss veldig godt
Veldig god frokost og badeområdet falt i smak hos liten og stor.
Vi hadde et superiorrom og var en familie på fire. Sovesofaen var helt grei å sove på.
Vi kommer gjerne tilbake, både til hotellet og vakre Røros.

Takk, 507trineb
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankomst om kvelden, et heftig soloppvarmet hotell og mangel på aircondition satte en stor demper på opplevelsen. Tung og veldig varm luft i restauranten gjorde middagen til en ganske ubehagelig opplevelse, dessverre. Håper dere får utbedret dette i fremtiden.
På den positive siden trivdes store og små i badeavdelingen, og nattesøvnen ble god da vi satte vinduene på vidt gap. Frokosten og var 10/10!

Takk, saxbehandler
Anmeldt 28. juli 2021

Hadde superior rom. Fint rom med med nok plass til 4. Sovesofa var komfortabel. Hotellet har innadørs lekeplass. Basseng er veldig fint. Vil ikke anbefale restaurant. Kjedelig mat. Smakte god men passet best for veikro men ikke restaurant.

Takk, mars8
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Lite rom med 120 seng i et noe slitent hotell. Fellesarealene var slitt, men personalet var hyggelig - selv om vi fikk feil rom ved innsjekk. Veldig god mat i restauranten. Det viktigste her er nærheten til Røros og det flotte området rundt hotellet.

Takk, burlef
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde 2 nettet på hotellet. Det startet litt trått. Vi hadde bestilt ett dobbeltrom av totalt 2 rom Vi fikk et rom
med bare en seng. Men etter den skuffelsen ble oppholdet hyggelig God frokost og et bra utgangspunkt for å besøke rRøros sine attraksjonet.

Romtips: Vær nøye ved bestillig
Takk, 18johnnys