Expedia.comUSD 180
FindHotelUSD 180
Orbitz.comUSD 180
Anmeldt 7. august 2021

passe store rom gode senger og bade var varmt og godt ,dursen var fin,
frokostbuffen var bra ,du måtte kjøppe kvels maten selv på hotele
syn det ikke var med i prisen,
det tokk carka 15 minuter å gå til sentrum,
mye å se i røros den som likker gamle hus

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, roywillys
Anmeldt 4. august 2021

Rommet var spartansk utstyrt, men reint og funksjonelt. Vennlig og effektiv betjening, gode smitteverntiltak og en hyggelig atmosfære.
God beliggenhet med stor, gratis parkeringsplass. Nærhet til sentrum og slagghaugene (Elden).

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 253magnel
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personlig og trivelig hotell. Vi likte oss veldig godt
Veldig god frokost og badeområdet falt i smak hos liten og stor.
Vi hadde et superiorrom og var en familie på fire. Sovesofaen var helt grei å sove på.
Vi kommer gjerne tilbake, både til hotellet og vakre Røros.

Takk, 507trineb
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankomst om kvelden, et heftig soloppvarmet hotell og mangel på aircondition satte en stor demper på opplevelsen. Tung og veldig varm luft i restauranten gjorde middagen til en ganske ubehagelig opplevelse, dessverre. Håper dere får utbedret dette i fremtiden.
På den positive siden trivdes store og små i badeavdelingen, og nattesøvnen ble god da vi satte vinduene på vidt gap. Frokosten og var 10/10!

Takk, saxbehandler
Anmeldt 28. juli 2021

Hadde superior rom. Fint rom med med nok plass til 4. Sovesofa var komfortabel. Hotellet har innadørs lekeplass. Basseng er veldig fint. Vil ikke anbefale restaurant. Kjedelig mat. Smakte god men passet best for veikro men ikke restaurant.

Takk, mars8