Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotel
Anmeldt 7. august 2021

Rommet var helt ok, nydelig utsikt. Vi liker IKKE dusj i badekar, det er ikke noe for eldre mennesker å klatre ut av. En annen ting jeg reagerte litt på var at overmadrassene på sengene ikke dekket selve sengen under, noe som gjorde at jeg lå på selve sengen da jeg våknet. Dette fant jeg litt urenslig. Men jeg overlevde.

Vi spiste begge dager både frokost og middag. Nydelig buffet, men vi opplevde begge dager at det var helt tomt på enkelte fat (skjønner at det ikke blir overfylt pga matsvinn, likte at dere bruker mindre tallerkner) Nydelig leverpostei!!! Geir Hovmester og Vinkelner var veldig hyggelig og hjelpsom. Vi ble servert av en veldig hyggelig servitør, Ravila (husker ikke helt navnet hennes, men hun er fra Filippinene, bor i Sverige) - hun tok seg tid til å prate med oss og det var veldig hyggelig. Det samme med Kemal, som også var veldig hyggelig, En fin opplevelse begge kvelder! Nydelig mat begge dager.

Det eneste jeg reagerte litt negativt på, var at det brant på peisen hele dagen og røyken luktet ut i loungen. Også ute. (Regner med at det var denne som ga røyklukt ute. Det luktet faktisk litt røyk av klærne da vi kom på rommet på kvelden.

Alt i alt hadde vi et veldig hyggelig opphold med venner på Røros. Vi kommer tilbake!

Takk, 644lailac
Anmeldt 7. august 2021

passe store rom gode senger og bade var varmt og godt ,dursen var fin,
frokostbuffen var bra ,du måtte kjøppe kvels maten selv på hotele
syn det ikke var med i prisen,
det tokk carka 15 minuter å gå til sentrum,
mye å se i røros den som likker gamle hus

1  Takk, roywillys
Anmeldt 4. august 2021

Rommet var spartansk utstyrt, men reint og funksjonelt. Vennlig og effektiv betjening, gode smitteverntiltak og en hyggelig atmosfære.
God beliggenhet med stor, gratis parkeringsplass. Nærhet til sentrum og slagghaugene (Elden).

Takk, 253magnel
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig personlig og trivelig hotell. Vi likte oss veldig godt
Veldig god frokost og badeområdet falt i smak hos liten og stor.
Vi hadde et superiorrom og var en familie på fire. Sovesofaen var helt grei å sove på.
Vi kommer gjerne tilbake, både til hotellet og vakre Røros.

Takk, 507trineb
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ankomst om kvelden, et heftig soloppvarmet hotell og mangel på aircondition satte en stor demper på opplevelsen. Tung og veldig varm luft i restauranten gjorde middagen til en ganske ubehagelig opplevelse, dessverre. Håper dere får utbedret dette i fremtiden.
På den positive siden trivdes store og små i badeavdelingen, og nattesøvnen ble god da vi satte vinduene på vidt gap. Frokosten og var 10/10!

Takk, saxbehandler