Gratis avbestilling frem til 26.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotel
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi booket dette hotellet pga spa & velvære avdelingen. Litt skuffet over at når man har email kommunikasjon på å booke tid i badet at de ikke informerer om at enkelte av badene/sauna er i uorden. Badet trenger også vedlikehold. Velvære avdelingen (treningsrommet) var bare til å le av. Uansett et super flott hotel med bra beliggenhet. Som kaffeelskere så må vi si at kaffen i frokosten var udrikkelig. Man kunne få kjøpt en kaffe i baren men den åpner ikke før utsjekktiden.

Takk, lottiw368
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fine fasiliteter. Flott basseng-anlegg.
Følte meg veldig ivaretatt med henhold til smittevern både med bestilling av tid til frokost og basseng. Store og fine familierom. Gangavstand til sentrum og severdigheter

Takk, eliharst
Anmeldt 8. august 2021

Var lite fornøyd med at dusjen var plassert over et badekar, er man litt skrøpelig til beins ble dette vanskelig. Ellers var buffeten bra og betjeningen imøtekommende. Vi kommer gjerne tilbake! (Forutsatt bedre dusjmuligheter)

Takk, livo2013
Anmeldt 7. august 2021

Rommet var helt ok, nydelig utsikt. Vi liker IKKE dusj i badekar, det er ikke noe for eldre mennesker å klatre ut av. En annen ting jeg reagerte litt på var at overmadrassene på sengene ikke dekket selve sengen under, noe som gjorde at jeg lå på selve sengen da jeg våknet. Dette fant jeg litt urenslig. Men jeg overlevde.

Vi spiste begge dager både frokost og middag. Nydelig buffet, men vi opplevde begge dager at det var helt tomt på enkelte fat (skjønner at det ikke blir overfylt pga matsvinn, likte at dere bruker mindre tallerkner) Nydelig leverpostei!!! Geir Hovmester og Vinkelner var veldig hyggelig og hjelpsom. Vi ble servert av en veldig hyggelig servitør, Ravila (husker ikke helt navnet hennes, men hun er fra Filippinene, bor i Sverige) - hun tok seg tid til å prate med oss og det var veldig hyggelig. Det samme med Kemal, som også var veldig hyggelig, En fin opplevelse begge kvelder! Nydelig mat begge dager.

Det eneste jeg reagerte litt negativt på, var at det brant på peisen hele dagen og røyken luktet ut i loungen. Også ute. (Regner med at det var denne som ga røyklukt ute. Det luktet faktisk litt røyk av klærne da vi kom på rommet på kvelden.

Alt i alt hadde vi et veldig hyggelig opphold med venner på Røros. Vi kommer tilbake!

Takk, 644lailac
Anmeldt 7. august 2021

passe store rom gode senger og bade var varmt og godt ,dursen var fin,
frokostbuffen var bra ,du måtte kjøppe kvels maten selv på hotele
syn det ikke var med i prisen,
det tokk carka 15 minuter å gå til sentrum,
mye å se i røros den som likker gamle hus

1  Takk, roywillys