Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Trip.com
FindHotelUSD 179
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig hotell rett i utkanten av «sentrum». Stille og rolig, godt med plass og store rom. Et stort og fint basseng inne, og varmt boblebad ute. God og variert buffetfrokost. Hotellet har også en veldig bra restaurant med A la carte meny. Kjempegod mat. Hyggelig betjening. Anbefaler besøk.

Takk, astrido930
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Turisthotell i turistsesongen i et turiststed som Røros betyr køer og kapasitetsproblemer. Det tradisjonsrike hotellet er nyoppusset med flott badeanlegg, men utnytter markedssituasjonen grovt. Vel er det generelt dyrt i Norge, men her serveres middels kafemiddag til restauranrpris og helt uten service.

Takk, magnen2018
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi booket dette hotellet pga spa & velvære avdelingen. Litt skuffet over at når man har email kommunikasjon på å booke tid i badet at de ikke informerer om at enkelte av badene/sauna er i uorden. Badet trenger også vedlikehold. Velvære avdelingen (treningsrommet) var bare til å le av. Uansett et super flott hotel med bra beliggenhet. Som kaffeelskere så må vi si at kaffen i frokosten var udrikkelig. Man kunne få kjøpt en kaffe i baren men den åpner ikke før utsjekktiden.

Takk, lottiw368
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Fine fasiliteter. Flott basseng-anlegg.
Følte meg veldig ivaretatt med henhold til smittevern både med bestilling av tid til frokost og basseng. Store og fine familierom. Gangavstand til sentrum og severdigheter

Takk, eliharst
Anmeldt 8. august 2021

Var lite fornøyd med at dusjen var plassert over et badekar, er man litt skrøpelig til beins ble dette vanskelig. Ellers var buffeten bra og betjeningen imøtekommende. Vi kommer gjerne tilbake! (Forutsatt bedre dusjmuligheter)

Takk, livo2013