Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Trip.com
Orbitz.com
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell for familier, med stor lekeplass ute og basseng. Nydelig lobbyområdet også.
God frokost, med mange valgmuligheter, og mye basert på kortreist lokal mat.
Servicen var det heller ikke noe å si på.
Hotellet ligger fint til, en liten gåtur fra sentrum, med parkering inkludert.

Romtips: Ha med badetøy
Takk, 801amaliel
Anmeldt 10. august 2021

Praktisk opplegg rundt forestillingen"Elden" som var veldig bra og fin beliggenhet til sentrum, Kjerka, shopping, og mat. Veldig bra frokost! Benyttet ikke Spa-anlegget.
Savnet varmekabler i badegulv og Elbil-lader.

Takk, erikm733
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig hotell rett i utkanten av «sentrum». Stille og rolig, godt med plass og store rom. Et stort og fint basseng inne, og varmt boblebad ute. God og variert buffetfrokost. Hotellet har også en veldig bra restaurant med A la carte meny. Kjempegod mat. Hyggelig betjening. Anbefaler besøk.

Takk, astrido930
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Turisthotell i turistsesongen i et turiststed som Røros betyr køer og kapasitetsproblemer. Det tradisjonsrike hotellet er nyoppusset med flott badeanlegg, men utnytter markedssituasjonen grovt. Vel er det generelt dyrt i Norge, men her serveres middels kafemiddag til restauranrpris og helt uten service.

Takk, magnen2018
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi booket dette hotellet pga spa & velvære avdelingen. Litt skuffet over at når man har email kommunikasjon på å booke tid i badet at de ikke informerer om at enkelte av badene/sauna er i uorden. Badet trenger også vedlikehold. Velvære avdelingen (treningsrommet) var bare til å le av. Uansett et super flott hotel med bra beliggenhet. Som kaffeelskere så må vi si at kaffen i frokosten var udrikkelig. Man kunne få kjøpt en kaffe i baren men den åpner ikke før utsjekktiden.

Takk, lottiw368