Expedia.comUSD 180
TripadvisorUSD 180
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 22. august 2021

Bestilte gjennom Coop hotellkupp i februar og fikk bekreftelse.
Da vi ankom hotellet var det ingen reservasjon på oss....
Etterhvert fikk vi et rom.
Rommet var gammelt og uten noen som helst oppvarming på badet.
Rart at vi får av de dårligste rommene når vi bestilte for 6 måneder siden...
Neste morgen når renholder hadde vært der hadde hun tatt med alle håndklærne og ikke lagt inn rene...
Dårlig utvalg på middag i restauranten. Kun ett alternativ. Litt rart når hotellet er fullt av gjester.
Vi spiste i Puben. God mat . Frokosten på hotellet var også veldig bra.
I disse koronatidene reagerte vi på at bordene I foajeen ikke ble tørket av etterat gjester forlot dem.
Bare glass og kopper ble hentet inn.
Vi gjorde servitøren oppmerksom på dette.
Er ikke nok ikke dette hotellet som blir valgt når vi skal på treff neste år.

Takk, May L
Anmeldt 12. august 2021

Ligger praktisk til ifht Røros sentrum. Gangavstand til de fleste fasiliteter. Greie rom, gode senger, fint område og god utsikt. Noe middelmådig mat i restauranten, men frokostbuffeten var bra. Hotellet har også basseng og spaavdeling, samt mulighet til å holde konferanser. Fine møterom. Besøker gjerne igjen, men velger da annen restaurant i Røros.

Takk, hegejeanetteh2021
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell for familier, med stor lekeplass ute og basseng. Nydelig lobbyområdet også.
God frokost, med mange valgmuligheter, og mye basert på kortreist lokal mat.
Servicen var det heller ikke noe å si på.
Hotellet ligger fint til, en liten gåtur fra sentrum, med parkering inkludert.

Romtips: Ha med badetøy
Takk, 801amaliel
Anmeldt 10. august 2021

Praktisk opplegg rundt forestillingen"Elden" som var veldig bra og fin beliggenhet til sentrum, Kjerka, shopping, og mat. Veldig bra frokost! Benyttet ikke Spa-anlegget.
Savnet varmekabler i badegulv og Elbil-lader.

Takk, erikm733
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig koselig hotell rett i utkanten av «sentrum». Stille og rolig, godt med plass og store rom. Et stort og fint basseng inne, og varmt boblebad ute. God og variert buffetfrokost. Hotellet har også en veldig bra restaurant med A la carte meny. Kjempegod mat. Hyggelig betjening. Anbefaler besøk.

Takk, astrido930