Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Fint rom, men synlig skitt på gulvet etter den daglige rengjøringa på rommet.
Ok, frokost. Trekk for teppegulv i frokostsalen, mye smuler og gris på gulvet. Vi ble anbefalt å bestille tid for frokost. Det gjorde vi, men det var ingen sjekk på det da vi kom. Vi ble henvist bord, men mange gikk bare rett inn så noe kontroll på hvor mange gjester det var i frokostsalen var det neppe.
Vi hadde tenkt å bade, men droppa det siden det var mer som et badeland for småbarnsfamilier. Kanskje en idé å ha faste tidspunkt for familier med små barn i bassenget? Det fungerer på andre hotell. Ulik info i resepsjonen om dusjing før bading i forhold til oppslaget på døra inn til bassenget.
Ingen synlig smittevern i lobbyen (ikke noe vask eller rydding av bord).
Stort pluss for kort gangavstand til sentrum og gratis parkering.

Takk, LiseH596
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Fint, reint og ordentlig. Hyggelig personale som gjorde sitt beste for oss. Hyggelig velværeavdeling. I «teorien» har hotellet rutiner for smittevern, men ikke nok personale for å følge opp. Gjelder spesielt frokost og velværeavdeling.

Takk, Tussy57
Anmeldt 23. august 2021

Litt slitt hotell, veldig små rom og til tross for en tydelig bestilling mht antall barn og alder på barn er det ikke riktig antall senger på rommet. Bra badeanlegg trekker opp i tillegg til en helt ok frokost.

Takk, kjetils341
Anmeldt 22. august 2021

Bestilte gjennom Coop hotellkupp i februar og fikk bekreftelse.
Da vi ankom hotellet var det ingen reservasjon på oss....
Etterhvert fikk vi et rom.
Rommet var gammelt og uten noen som helst oppvarming på badet.
Rart at vi får av de dårligste rommene når vi bestilte for 6 måneder siden...
Neste morgen når renholder hadde vært der hadde hun tatt med alle håndklærne og ikke lagt inn rene...
Dårlig utvalg på middag i restauranten. Kun ett alternativ. Litt rart når hotellet er fullt av gjester.
Vi spiste i Puben. God mat . Frokosten på hotellet var også veldig bra.
I disse koronatidene reagerte vi på at bordene I foajeen ikke ble tørket av etterat gjester forlot dem.
Bare glass og kopper ble hentet inn.
Vi gjorde servitøren oppmerksom på dette.
Er ikke nok ikke dette hotellet som blir valgt når vi skal på treff neste år.

Takk, May L
Anmeldt 12. august 2021

Ligger praktisk til ifht Røros sentrum. Gangavstand til de fleste fasiliteter. Greie rom, gode senger, fint område og god utsikt. Noe middelmådig mat i restauranten, men frokostbuffeten var bra. Hotellet har også basseng og spaavdeling, samt mulighet til å holde konferanser. Fine møterom. Besøker gjerne igjen, men velger da annen restaurant i Røros.

Takk, hegejeanetteh2021