Gratis avbestilling frem til 15.10.22
Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Gratis avbestilling frem til 15.10.22
FindHotelUSD 169
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Det var spesifisert på bestillingen på middag, som var sendt inn på epost før oppholdet at det måtte tas hennsyn til allergi, men dette klarte dere ikke å oppfylle første dagen under middagen. Etter en kraftig tilbakemelding så Ble dette litt bedre neste dag. Vi opplevde også utslag på eggeallergi under andre måltider, som ikke skulle inneholde egg. Husk at om dere ikke vasker stekepanna som er brukt til egg så slår dette ut om det blir stekt noe som ikke skal inneholde egg. Bare med å bruke samme steke spade så blir d utslag.

Det gikk alt for raskt mellom serveringen under middagen rakk nesten ikke å tygge ferdig før neste rett kom. Dag nr 2 klaget vi forretten kom før drikken, å slik skal det absolutt ikke være.

Som barnefamilie ble vi VELDIG VELDIG VELDIG skuffet når lekerommet stengte klokken 19.00 når barn er med på et hotell opphold så er barna gjerne lenger oppe en vanlig å greit med aktiviteter. Kjempe bra lekeland, men når dette stenger så tidlig så faller total inntrykket. Når han som kom å skulle vaske på kvelden måtte be alle barn forlate lekeland, så såg jeg på han at han ble preget, og hadde absolutt ikke lyst til å avbryte leken.

Klatre veggen i badeanlegg så var neste alle klattresteiner løse. Dere reklamerer med dryppende grotte for barna, men den så vi lite til? Det var bare et tørt rom.

Men vil skryte av et fint hotell, å badeanlegg vi storkoste oss.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Anonym112345
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Fint rom, men synlig skitt på gulvet etter den daglige rengjøringa på rommet.
Ok, frokost. Trekk for teppegulv i frokostsalen, mye smuler og gris på gulvet. Vi ble anbefalt å bestille tid for frokost. Det gjorde vi, men det var ingen sjekk på det da vi kom. Vi ble henvist bord, men mange gikk bare rett inn så noe kontroll på hvor mange gjester det var i frokostsalen var det neppe.
Vi hadde tenkt å bade, men droppa det siden det var mer som et badeland for småbarnsfamilier. Kanskje en idé å ha faste tidspunkt for familier med små barn i bassenget? Det fungerer på andre hotell. Ulik info i resepsjonen om dusjing før bading i forhold til oppslaget på døra inn til bassenget.
Ingen synlig smittevern i lobbyen (ikke noe vask eller rydding av bord).
Stort pluss for kort gangavstand til sentrum og gratis parkering.

Takk, LiseH596
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Fint, reint og ordentlig. Hyggelig personale som gjorde sitt beste for oss. Hyggelig velværeavdeling. I «teorien» har hotellet rutiner for smittevern, men ikke nok personale for å følge opp. Gjelder spesielt frokost og velværeavdeling.

Takk, Tussy57
Anmeldt 23. august 2021

Litt slitt hotell, veldig små rom og til tross for en tydelig bestilling mht antall barn og alder på barn er det ikke riktig antall senger på rommet. Bra badeanlegg trekker opp i tillegg til en helt ok frokost.

Takk, kjetils341
Anmeldt 22. august 2021

Bestilte gjennom Coop hotellkupp i februar og fikk bekreftelse.
Da vi ankom hotellet var det ingen reservasjon på oss....
Etterhvert fikk vi et rom.
Rommet var gammelt og uten noen som helst oppvarming på badet.
Rart at vi får av de dårligste rommene når vi bestilte for 6 måneder siden...
Neste morgen når renholder hadde vært der hadde hun tatt med alle håndklærne og ikke lagt inn rene...
Dårlig utvalg på middag i restauranten. Kun ett alternativ. Litt rart når hotellet er fullt av gjester.
Vi spiste i Puben. God mat . Frokosten på hotellet var også veldig bra.
I disse koronatidene reagerte vi på at bordene I foajeen ikke ble tørket av etterat gjester forlot dem.
Bare glass og kopper ble hentet inn.
Vi gjorde servitøren oppmerksom på dette.
Er ikke nok ikke dette hotellet som blir valgt når vi skal på treff neste år.

Takk, May L