kr 1 900
Fullt refunderbart før fre. 8. mar.
kr 1 919
Fullt refunderbart før lør. 9. mar.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
kr 1 900
Fullt refunderbart før lør. 9. mar.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Bli belønnet med One Key
Anmeldt 10. juli 2022 via mobile enheter

Til tross for dårlig renhold på rommet gir jeg hotellet topp score! Hotellrommet var koselig. Stor plass. Flott og stort lekerom i kjeller, luktet rart, men jenta vår elsket dette rommet. Flott basseng som også er veldig egnet for små barn. God mat i lobbybaren, men dyrt! Jeg vil si at dette er den beste hotell frokosten jeg har spist. Godt utvalgt og flotte lokale råvarer. Anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, FrkMarie89
Lena Christin Lindgren, Gästservice/reception på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2022

Hei Marie,

Tusen takk for din tilbakemelding, det gleder oss å lese at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Renhold har høy prioritet hos oss så det er veldig beklagelig å lese at dette ikke var tilfredsstillende, vi takker for at du ga oss tilbakemelding om dette, dette blir tatt opp videre internt.

Vi ønsker deg og din familie hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 9. juli 2022 via mobile enheter

Helt greit hotel, men akkurat denne helga er det som å bo på en kennel, bjeffing hele tida fra mange hunder. Folk må klare å planlegge ferien uten å måtte ta med fido på tur. God mat og svært hyggelig betjening. Røros 9 juli 2022

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 412janv

Tusen takk for din tilbakemelding.
I sommersesongen er det mange som reiser med hund, vi har et fåtall rom der det er tillatt med hund, men bjeffing som du beskriver ønsker vi ikke at andre gjester skal oppleve. Dette beklager vi på det sterkeste og vil være mer oppmerksom på dette i tiden fremover. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.

Vi er glade for å lese at dere ellers hadde et fint opphold hos oss.

Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Fortsatt god sommer!

Anmeldt 21. juni 2022 via mobile enheter

Dette er et bra hotell. Rommene er rene og vi fikk et rom meg fin utsikt. Frokosten er særdeles god med stort utvalg. Den holdt en standard man finner på internasjonale hotell. Det er veldig koselig å sitte ute rundt baren om kvelden med god plass til alle.

Romtips: Det virker som om dette hotellet er populært.
Takk, Arne E
Lena Christin Lindgren, Gästservice/reception på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2022

Hei Arne,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er hyggelig å lese at dere har hatt et fint opphold hos oss.

Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med ønske om en fortsatt god sommer!

Anmeldt 19. juni 2022

Som forventet i forhold til hva hotellet reklamerer for, men to minus må nevnes.

* Registrerer at sengene på enkeltrommene er byttet i til 150 cm. bredde. Flott! Men det trekker ned at madrassen er alt for hard. Hadde vondt i en skulder tre dager etter oppholdet...

* Ingen frukt å spore under frokosten. Mulig det var for at jeg var sent ute til frokost (en halv time før stenging), dog burde det stå fremme under hele frokosten.

Takk, torfinnl2016
Lena Christin Lindgren, Gästservice/reception på Røros Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juni 2022

Tusen takk for din tilbakemelding.
Jeg tar dine to minus med meg videre til de gjeldende avdelingene, flott at du gir beskjed.

Glad for å lese at du ellers har hatt et fint opphold hos oss.
Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 19. juni 2022 via mobile enheter

Svært god dialog fra forespørsel om opphold/tilbud og gjennom hele prosessen til gjennomført opphold. Svært hyggelige og omgjengelige, fleksible, behjelpelige kelnere/verter, teknikere ved måltidene og ellers der vi hadde behov for assistanse. Godt mottatt og fint opphold. Fine rom.

Takk, Kyllingmor123

Hei,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er gledelig å lese at dere har hatt et fint opphold hos oss.
Vi ønsker dere hjertelig velkmmen tilbake ved en senere anledning.