Expedia.comUSD 168
Vio.comUSD 169
ZenHotels.comUSD 172
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Det er merkbart at hotellet har et renoveringsbehov både når det gjelder ventilasjon og vanntrykk. Rommene bærer preg av å være slitne, men det er reint og innbydende på sengene. Restauranten har også behov for en endring når det gjelder lunsj- og middagsbuffetene. Det var stort sett samme mat som ble servert. På middagsbuffeten ble det servert pinnekjøtt men uten kålrabistappe og grovpølse. Tradisjonsretten ble på en måte ødelagt. Frokosten var bra med lokale produkter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Ringfrid
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei Randi og takk for tilbakemeldingen.
Renovering er noe vi jobber kontinuerlig med, og vi tar ca 10 rom av gangen. Imidlertid har vi ikke rukket over alle 90 rommene enda, men jobben er godt i gang.
Vedrørende maten den aktuelle helgen, var dette langt fra bra nok. Vi har tatt noen runder med kjøkkenet for å få klarhet i hva som skjedde, og de erkjenner at tilbudet ikke var variert nok eller hadde tilfredsstillende kombinasjoner. Dette beklager vi på det sterkeste, da matopplevelsene er noe vi har, og fremdeles satser stort på.
Vi på Bergstadens Hotel takker for en ærlig tilbakemelding, slik at vi har muligheten til å kartlegge hvilket forbedringspotensiale våre gjester mener vi har.
Takk for besøket, og vi håper vi kan være med i vurderingen ved et evt fremtidig opphold på Røros.
Med ønske om en fortsatt fin høst,

Anmeldt 2. oktober 2018

Juniorsuiten vi bodde i var ok. Veldig bra utvalg av lokal-mat til frokost. Det var en ting vi savnet veldig, og det var en egen brødrister til glutenfritt brød. Glutenfritt brød er ofte tørt og kjedelig, derfor er det viktig med en egen glutenfri brødrister.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ToveKH
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Tove og takk for tilbakemeldingen.
Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, da dette er et produkt vi tilstreber skal være av de bedre frokostopplevelser for våre gjester.
Vedrørende egen brødrister for glutenfritt brød, så har dette vært vurdert flere ganger tidligere. Imidlertid har det ikke blitt implementert, da man ikke kan garantere at andre ikke benytter denne, selv om den ville ha blitt merket. Med andre ord vil vi ikke kunne garantere at brød med gluten ikke ville ha blitt brukt i en slik rister.
Vi på Bergstadens Hotel takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Hege S.
Sjef salg/marked.

Anmeldt 15. september 2018

Vi hadde en helg på Bergstaden hotell med årsmøte og festmiddag på lørdag kveld og vandring i byen og besøk på ulike attraksjoner. Røros er en svært spennende og særpreget by. Flott historisk bebyggelse, storslagen kirke og svært spennende historie fra tidligere gruvedrift. Bergstaden hotell ligger i sentrum med gangveg til historiske Røros. Hotellet er preget av ulike stilarter og utbygging i flere perioder. På Bergstaden hotell bodde jeg i Falkbergets suite, som var meget romslig og praktisk innredet for kontorarbeid og besøk. Kjempegod frokost. Meget hyggelig og hjelpsom betjening. Topp festmiddag på lørdag for Forbundet for norske Museumsvenner. Røros har svært mye å by på. Hit kommer jeg flere ganger.

Romtips: Falkberget suite
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, KnutS193
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei KnutS193, og takk for en hyggelig tilbakemelding.
Vi på Bergstadens Hotel setter stor pris på at De hadde et fint opphold, og fikk sett noe av det Røros har å by på.
Vi takker for besøket, og håper og kunne ha gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 11. september 2018 via mobile enheter

Bodde på hotellet i 2 netter. Badet var litt for lite, men selve soverommet var koselig. Men det beste med hele opplevelsen var frokosten! Har ikke opplevd bedre hotellfrokost, hverken i Norge eller i utlandet. Fortsett å sats på god frokost! Det er virkelig bra.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Elisabeth E

Hei Elisabeth E, og takk for en hyggelig tilbakemelding.
Flott å høre at frokosten falt i smak, da dette er et produkt vi har satset mye på, og tilstreber skal ligge i det øvre sjiktet innad i fylket.
Vi på Bergstadens Hotel takker for besøket, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Hege S.

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Besøkte Røros for første gang og bestilte rom på Bergstaden hotell. Dette er et gammelt hotell med nyere rom (Tilbygg?) Rommene i den gamle delen er noe slitt, men helt utmerket å bo der. Fikk rom med en stor balkong ut mot gaten. Meget positivt. Hotellet ligger i sentrum.
Betjeningen var hyggelig og hjelpsom. Frokosten og middagsbuffet var helt utmerket.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 989aagel
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Hei Aage og takk for hyggelig tilbakemelding.
Flott å høre at oppholdet og maten stod til forventningene. Maten er noe vi har jobbet mye med, og tilstreber skal være en litt bedre opplevelse enn gjennomsnittet.
Når det gjelder rommene, skal vi være de første til å innrømme at enkelte trenger en renovasjon, for å komme opp på 2018 standard.
Dette er imidlertid noe vi jobber med.
Vi på Bergstadens Hotel takker for besøket, og ønsker deg en fortsatt fin høst.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.