Expedia.comUSD 164
Vio.comUSD 163
Orbitz.comUSD 164
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er helt greitt, og det er en sjarmerende bygning med sentral beliggenhet. Det er behov for renovering på rommet for badet var veldig slitt. Lunsj og middag smakte veldig godt, men kunne vært tilberedt med mer fargerike grønnsaker. Ypperlig og fyldig frokostbuffe.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Berit-Sva
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei Britt, og takk for tilbakemeldingen.
Fint å høre at bespisningen for alle praktiske formål falt i smak.
Vedr. rommene og spesielt badene, erkjenner vi at vi har ett etterslep på oppgradering. Vi har imidlertid tatt tak i utfordringen, og har startet med å renovere 10-15 bad i året.
Vi på Bergstadens Hotel takker for besøket, og ønsker deg en riktig god jul. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en evt senere anledning.
Sjef salg/marked

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

For to overnattinger, fredag - søndag, betalte vi 3580kr. Det var dyrt for et skuffende slitt rom med dårlig renhold. Det var smuler og grus på teppegulvet, samt tydelig møkk som satt fast i teppet. På badet hang det hår fra tidligere gjester på hårføneren og dusjen var en skandale! Møkk fra fugene rant ned da vi dusja. Vi angrer på at vi ikke sa i fra mens vi var der. Eneste fordelen med hotellet var beliggenheten: meget sentralt. Ellers var den generelle standarden slitt og med stort behov for oppgradering.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, agbt99
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Hei Anne B, og takk for tilbakemeldingen.
Til tross for at det ikke er tilbakemeldinger av denne karakteren vi foretrekker, setter vi stor pris på at våre gjester er ærlige, slik at vi har muligheten til å forbedre oss.
Hva pris angår er det sesong og belegg til en hver tid som styrer dette, og helger er gjerne dyrere på Røros, enn hva ukedager er.
Vedrørende renhold, er det bare for oss å legge oss flate å beklage. Det er virkelig ikke slik vi ønsker å fremstå.
Vi på Bergstadens Hotel takker for besøket, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en evt senere anledning, hvor vi håper og kunne rette opp inntrykket dere sitter igjen med.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Det er merkbart at hotellet har et renoveringsbehov både når det gjelder ventilasjon og vanntrykk. Rommene bærer preg av å være slitne, men det er reint og innbydende på sengene. Restauranten har også behov for en endring når det gjelder lunsj- og middagsbuffetene. Det var stort sett samme mat som ble servert. På middagsbuffeten ble det servert pinnekjøtt men uten kålrabistappe og grovpølse. Tradisjonsretten ble på en måte ødelagt. Frokosten var bra med lokale produkter.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Ringfrid
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei Randi og takk for tilbakemeldingen.
Renovering er noe vi jobber kontinuerlig med, og vi tar ca 10 rom av gangen. Imidlertid har vi ikke rukket over alle 90 rommene enda, men jobben er godt i gang.
Vedrørende maten den aktuelle helgen, var dette langt fra bra nok. Vi har tatt noen runder med kjøkkenet for å få klarhet i hva som skjedde, og de erkjenner at tilbudet ikke var variert nok eller hadde tilfredsstillende kombinasjoner. Dette beklager vi på det sterkeste, da matopplevelsene er noe vi har, og fremdeles satser stort på.
Vi på Bergstadens Hotel takker for en ærlig tilbakemelding, slik at vi har muligheten til å kartlegge hvilket forbedringspotensiale våre gjester mener vi har.
Takk for besøket, og vi håper vi kan være med i vurderingen ved et evt fremtidig opphold på Røros.
Med ønske om en fortsatt fin høst,

Anmeldt 2. oktober 2018

Juniorsuiten vi bodde i var ok. Veldig bra utvalg av lokal-mat til frokost. Det var en ting vi savnet veldig, og det var en egen brødrister til glutenfritt brød. Glutenfritt brød er ofte tørt og kjedelig, derfor er det viktig med en egen glutenfri brødrister.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, ToveKH
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Tove og takk for tilbakemeldingen.
Hyggelig å høre at frokosten falt i smak, da dette er et produkt vi tilstreber skal være av de bedre frokostopplevelser for våre gjester.
Vedrørende egen brødrister for glutenfritt brød, så har dette vært vurdert flere ganger tidligere. Imidlertid har det ikke blitt implementert, da man ikke kan garantere at andre ikke benytter denne, selv om den ville ha blitt merket. Med andre ord vil vi ikke kunne garantere at brød med gluten ikke ville ha blitt brukt i en slik rister.
Vi på Bergstadens Hotel takker for besøket, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Hege S.
Sjef salg/marked.

Anmeldt 15. september 2018

Vi hadde en helg på Bergstaden hotell med årsmøte og festmiddag på lørdag kveld og vandring i byen og besøk på ulike attraksjoner. Røros er en svært spennende og særpreget by. Flott historisk bebyggelse, storslagen kirke og svært spennende historie fra tidligere gruvedrift. Bergstaden hotell ligger i sentrum med gangveg til historiske Røros. Hotellet er preget av ulike stilarter og utbygging i flere perioder. På Bergstaden hotell bodde jeg i Falkbergets suite, som var meget romslig og praktisk innredet for kontorarbeid og besøk. Kjempegod frokost. Meget hyggelig og hjelpsom betjening. Topp festmiddag på lørdag for Forbundet for norske Museumsvenner. Røros har svært mye å by på. Hit kommer jeg flere ganger.

Romtips: Falkberget suite
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, KnutS193
Hege S, Salgssjef på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei KnutS193, og takk for en hyggelig tilbakemelding.
Vi på Bergstadens Hotel setter stor pris på at De hadde et fint opphold, og fikk sett noe av det Røros har å by på.
Vi takker for besøket, og håper og kunne ha gleden av å ønske deg hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.