Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En avbestilling sikret oss rom på Bergstadens Hotell i et proppfullt sommer-Røros. Hotellet er gammelt og kanskje ikke så chict lenger, men det fremstår rent og velordnet og funker egentlig helt OK. Frokosten var covid 19-tilpasset og helt grei - faktisk bedre enn det frokostmester Scandic Nidelven i Trondheim klarer å få til i disse pandemi-tider. Største nedtur var middag i restauranten. Opplevelsen der ble sterkt preget av en servitrise som avgjort ikke hadde en god dag på jobben!

Takk, trymbo
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig lydisolasjon mot gata som sikkert skyldes svært gamle vindu. Måtte i tillegg åpne vinduet på natten pga elendig ventilasjon.
Og for å toppe det hele var det en ubehagelig seng og pute, noe som medførte en dårlig nattesøvn. Overpriset.
Men svært sentralt plassert da

1  Takk, steins535
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ikke mulig å få varme på rommet. Ingen varmekabler under iskalde fliser. Regn og 7 grader ute, våte sko og vått tøy må tørkes i fyrrommet i kjelleren. Hotellet er fullbooket og får ikke byttet rom selv om vi skal bo her i flere netter. Skal aldri bo her igjen.

Takk, E2178EKevam
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et gammelt hotell som ligger sentralt til. Gåavstand til det meste. Koselig pub og bar. Frokosten er meget bra og det serveres egg og bacon etter ønske. Noen deler av hotellet er slitt og er modent for oppussing.

3  Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Dro dit en storfamilie, rommene var rene og pene, gode senger. En stor lobby som var veldig kjekk til å slappe av i. Jeg vil si at det var god service, en ganske grei frokost. Alt i alt var det en kjempefint opphold i forhold til at man var så nære andre severdigheter i Røros, bare noen meter unna museet, haugene og kirka osv.

Takk, KarstenNorway