g si
Anmeldelse av Bergstadens Hotel
3,0 av 5 boblerAnmeldt 14. juli 2020
Romtips: Rom i andre etasje, ut mot et tak og innelukket rom,derfor ikke utsikt.
2,0 av 5 boblerVerdi
  • Priceline
  • Vio.com
0.3 km fra Bergstadens Hotel
Gratis parkering
Enjoy the sunny days on the communal deck outside
  • Vio.com
    53.1 km fra Bergstadens Hotel
    Restaurant
    Se flere hoteller i Røros
    Anmeldt 11. juli 2020

Slitet inntrykk. Føles ikke rent og fresht eller godt vedlikeholdt.
    Synes priset er for høyt for kvalitet på rommene og hotellet generelt. Men det er stor etterspørsel på rom i Røros.
    Matos i gangene som også kom til rommet. Vi hadde rom i 4.etasje i samme ende som Mathuset. Det var quietroom så det var pluss. Vi bodde 2 netter og fikk ikke vask eller nye håndkler eller påfyld av såpe. Beskjed var at det var pga. korona uten at det ble forklart nærmere. Om vi hadde fått ordentlig forklaring i forkant hadde det vært ok, da hadde vi ikke forventet vask eller tømning av søppel. Hørte en annen gjest å klage på vask på rommet når de sjekket inn, det var visst under all kritikk.
    Synes også at det bør være en baderomsteppe/håndkle som kan brukes på baderomsgulvet. Resepsjon var helt ukjent på den type "fasilitet".
    Lokasjon for hotellet er perfekt. Frokost var ok under omstendigheter, men kalt speilegg er ikke godt.

Takk, sarikirsia
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En avbestilling sikret oss rom på Bergstadens Hotell i et proppfullt sommer-Røros. Hotellet er gammelt og kanskje ikke så chict lenger, men det fremstår rent og velordnet og funker egentlig helt OK. Frokosten var covid 19-tilpasset og helt grei - faktisk bedre enn det frokostmester Scandic Nidelven i Trondheim klarer å få til i disse pandemi-tider. Største nedtur var middag i restauranten. Opplevelsen der ble sterkt preget av en servitrise som avgjort ikke hadde en god dag på jobben!

Takk, trymbo
    Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig lydisolasjon mot gata som sikkert skyldes svært gamle vindu. Måtte i tillegg åpne vinduet på natten pga elendig ventilasjon.
    Og for å toppe det hele var det en ubehagelig seng og pute, noe som medførte en dårlig nattesøvn. Overpriset.
    Men svært sentralt plassert da

1  Takk, steins535
    Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Ikke mulig å få varme på rommet. Ingen varmekabler under iskalde fliser. Regn og 7 grader ute, våte sko og vått tøy må tørkes i fyrrommet i kjelleren. Hotellet er fullbooket og får ikke byttet rom selv om vi skal bo her i flere netter. Skal aldri bo her igjen.

Takk, E2178EKevam
    Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Et gammelt hotell som ligger sentralt til. Gåavstand til det meste. Koselig pub og bar. Frokosten er meget bra og det serveres egg og bacon etter ønske. Noen deler av hotellet er slitt og er modent for oppussing.

3  Takk, Ann_ChristinP_13