Anders C
  • eDreams
  • Vio.com
0.3 km fra Bergstadens Hotel
Gratis parkering
Enjoy the sunny days on the communal deck outside
  • Vio.com
    0.0 km fra Bergstadens Hotel
    71.3 km fra Bergstadens Hotel
    Se flere hoteller i Røros
    Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Rent rom, fint HC bad. Ikke kjøleskap og kaffemaskin på rommet, ikke rengjøring eller rene håndklær heller, pga corona?
    Teppegulv over alt, matlukt i gangene.
    Svært dårlig service i baren. En ansatt i resepsjonen hadde også ansvar i baren. Hun satt i telefonen det meste av tiden og ingen andre kunne ta i mot bestilling.
    Som rullestolbruker måtte vi gjennom kjøkkenet for komme til restauranten. Kjøkkenet virket skittent og rotete. Reservert bord var ikke klart, maten var grei.
    Hunder er velkommen på hotellet.

1  Takk, AnneG94
    Anmeldt 14. juli 2020

Positivt: God frokost. All mat innpakket, bra i disse tider, ren duk for hver gjest.
    Hyggelig betjening.
    " :Sentral beliggenhet, rett ut, så var vi i hovedgata. Fem minutter fra jernbanestasjonen.
    Rommet var kaldt, og varmen i badegolvet virket ikke. En i resepsjonen var hjelpsom, skaffet en ovn. En annen person der var direkte ubehagelig da jeg nevnte at rommet var mørkt og utrivelig. Hun sa at jeg kunne ikke vente noe annet når jeg bestilte på netter, ikke ringte, og til og med skulle ha enkeltrom. Ingen beklagelse, ingen vennlighet.

Romtips: Rom i andre etasje, ut mot et tak og innelukket rom,derfor ikke utsikt.
    Takk, Sommerturist
    Anmeldt 11. juli 2020

Slitet inntrykk. Føles ikke rent og fresht eller godt vedlikeholdt.
    Synes priset er for høyt for kvalitet på rommene og hotellet generelt. Men det er stor etterspørsel på rom i Røros.
    Matos i gangene som også kom til rommet. Vi hadde rom i 4.etasje i samme ende som Mathuset. Det var quietroom så det var pluss. Vi bodde 2 netter og fikk ikke vask eller nye håndkler eller påfyld av såpe. Beskjed var at det var pga. korona uten at det ble forklart nærmere. Om vi hadde fått ordentlig forklaring i forkant hadde det vært ok, da hadde vi ikke forventet vask eller tømning av søppel. Hørte en annen gjest å klage på vask på rommet når de sjekket inn, det var visst under all kritikk.
    Synes også at det bør være en baderomsteppe/håndkle som kan brukes på baderomsgulvet. Resepsjon var helt ukjent på den type "fasilitet".
    Lokasjon for hotellet er perfekt. Frokost var ok under omstendigheter, men kalt speilegg er ikke godt.

Takk, sarikirsia
    Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

En avbestilling sikret oss rom på Bergstadens Hotell i et proppfullt sommer-Røros. Hotellet er gammelt og kanskje ikke så chict lenger, men det fremstår rent og velordnet og funker egentlig helt OK. Frokosten var covid 19-tilpasset og helt grei - faktisk bedre enn det frokostmester Scandic Nidelven i Trondheim klarer å få til i disse pandemi-tider. Største nedtur var middag i restauranten. Opplevelsen der ble sterkt preget av en servitrise som avgjort ikke hadde en god dag på jobben!

Takk, trymbo
    Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig lydisolasjon mot gata som sikkert skyldes svært gamle vindu. Måtte i tillegg åpne vinduet på natten pga elendig ventilasjon.
    Og for å toppe det hele var det en ubehagelig seng og pute, noe som medførte en dårlig nattesøvn. Overpriset.
    Men svært sentralt plassert da

1  Takk, steins535