Booking.comUSD 246
eDreamsUSD 246
CheapTicketsUSD 246
Orbitz.comUSD 246
Anmeldt 20. juli 2020

Dette var sikkert et lekkert hotell for 30 år siden, det er det ikke lenger. Rommet skulle være superior men eneste som kunne minne noe om det var størrelsen. Badet var knøttlite og minnet om danskebåten med dusjforheng, minimal sliten innredning og planker på gulvet i dusjsonen. Rommet var dårlig rengjort, hele hotellet virket slitent og småskittent. I baren var det ikke tørket støv på en stund. Det stinket mat/frityr på rommet vårt og i hele gangen utenfor. Velg et annet hotell.

Takk, monicabJ4403BK
Anmeldt 19. juli 2020

En katastrofe. Hotellet parkerte for 40 år siden. Utrolig at en hotelledelse idag ikke griper fatt i hva som har skjedd siden. Det dårligste måltidet vi har fått på årtider. Ukyndig personale ( dog hyggelig ) Elendig service, katastrofalt dårlige viner. Hadde ikke engang et vinkart å vise frem. Og maten var fra en svunnen tid. Er det mulg?! Styr unna.

2  Takk, AndersC434
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Rent rom, fint HC bad. Ikke kjøleskap og kaffemaskin på rommet, ikke rengjøring eller rene håndklær heller, pga corona?
Teppegulv over alt, matlukt i gangene.
Svært dårlig service i baren. En ansatt i resepsjonen hadde også ansvar i baren. Hun satt i telefonen det meste av tiden og ingen andre kunne ta i mot bestilling.
Som rullestolbruker måtte vi gjennom kjøkkenet for komme til restauranten. Kjøkkenet virket skittent og rotete. Reservert bord var ikke klart, maten var grei.
Hunder er velkommen på hotellet.

1  Takk, AnneG94
Anmeldt 14. juli 2020

Positivt: God frokost. All mat innpakket, bra i disse tider, ren duk for hver gjest.
Hyggelig betjening.
" :Sentral beliggenhet, rett ut, så var vi i hovedgata. Fem minutter fra jernbanestasjonen.
Rommet var kaldt, og varmen i badegolvet virket ikke. En i resepsjonen var hjelpsom, skaffet en ovn. En annen person der var direkte ubehagelig da jeg nevnte at rommet var mørkt og utrivelig. Hun sa at jeg kunne ikke vente noe annet når jeg bestilte på netter, ikke ringte, og til og med skulle ha enkeltrom. Ingen beklagelse, ingen vennlighet.

Romtips: Rom i andre etasje, ut mot et tak og innelukket rom,derfor ikke utsikt.
Takk, Sommerturist
Anmeldt 11. juli 2020

Slitet inntrykk. Føles ikke rent og fresht eller godt vedlikeholdt.
Synes priset er for høyt for kvalitet på rommene og hotellet generelt. Men det er stor etterspørsel på rom i Røros.
Matos i gangene som også kom til rommet. Vi hadde rom i 4.etasje i samme ende som Mathuset. Det var quietroom så det var pluss. Vi bodde 2 netter og fikk ikke vask eller nye håndkler eller påfyld av såpe. Beskjed var at det var pga. korona uten at det ble forklart nærmere. Om vi hadde fått ordentlig forklaring i forkant hadde det vært ok, da hadde vi ikke forventet vask eller tømning av søppel. Hørte en annen gjest å klage på vask på rommet når de sjekket inn, det var visst under all kritikk.
Synes også at det bør være en baderomsteppe/håndkle som kan brukes på baderomsgulvet. Resepsjon var helt ukjent på den type "fasilitet".
Lokasjon for hotellet er perfekt. Frokost var ok under omstendigheter, men kalt speilegg er ikke godt.

Takk, sarikirsia