Gratis avbestilling frem til 04.02.23
Gratis avbestilling frem til 03.02.23
Expedia.comUSD 171
Vio.comUSD 171
Anmeldt 21. juli 2020

Vi hadde en overnatting her i sommer. Beliggenheten er utmerket, men hotellet er mer middels når man kommer til rommene. De bar preg av å være gamle og slitte, og mangler helt det moderne preg et hotellrom skal ha i dag. Restauranten var helt ok, og frokosten smakte godt, selv under de kriteriene som gjaldt under Coronakrisen.
Et greit sted å bo, men prisen forsvarer ikke kvaliteten og forventningene her.

Romtips: Rom vendt bort fra hovedgaten er å foretrekke
1  Takk, kjells134
Anmeldt 20. juli 2020

Dette var sikkert et lekkert hotell for 30 år siden, det er det ikke lenger. Rommet skulle være superior men eneste som kunne minne noe om det var størrelsen. Badet var knøttlite og minnet om danskebåten med dusjforheng, minimal sliten innredning og planker på gulvet i dusjsonen. Rommet var dårlig rengjort, hele hotellet virket slitent og småskittent. I baren var det ikke tørket støv på en stund. Det stinket mat/frityr på rommet vårt og i hele gangen utenfor. Velg et annet hotell.

Takk, monicabJ4403BK
Anmeldt 19. juli 2020

En katastrofe. Hotellet parkerte for 40 år siden. Utrolig at en hotelledelse idag ikke griper fatt i hva som har skjedd siden. Det dårligste måltidet vi har fått på årtider. Ukyndig personale ( dog hyggelig ) Elendig service, katastrofalt dårlige viner. Hadde ikke engang et vinkart å vise frem. Og maten var fra en svunnen tid. Er det mulg?! Styr unna.

2  Takk, AndersC434
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Rent rom, fint HC bad. Ikke kjøleskap og kaffemaskin på rommet, ikke rengjøring eller rene håndklær heller, pga corona?
Teppegulv over alt, matlukt i gangene.
Svært dårlig service i baren. En ansatt i resepsjonen hadde også ansvar i baren. Hun satt i telefonen det meste av tiden og ingen andre kunne ta i mot bestilling.
Som rullestolbruker måtte vi gjennom kjøkkenet for komme til restauranten. Kjøkkenet virket skittent og rotete. Reservert bord var ikke klart, maten var grei.
Hunder er velkommen på hotellet.

1  Takk, AnneG94
Anmeldt 14. juli 2020

Positivt: God frokost. All mat innpakket, bra i disse tider, ren duk for hver gjest.
Hyggelig betjening.
" :Sentral beliggenhet, rett ut, så var vi i hovedgata. Fem minutter fra jernbanestasjonen.
Rommet var kaldt, og varmen i badegolvet virket ikke. En i resepsjonen var hjelpsom, skaffet en ovn. En annen person der var direkte ubehagelig da jeg nevnte at rommet var mørkt og utrivelig. Hun sa at jeg kunne ikke vente noe annet når jeg bestilte på netter, ikke ringte, og til og med skulle ha enkeltrom. Ingen beklagelse, ingen vennlighet.

Romtips: Rom i andre etasje, ut mot et tak og innelukket rom,derfor ikke utsikt.
Takk, Sommerturist