Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Trodde vi fikk bøttekott, men det er nok ikke toalett og dusj i bøttekott, greie senger men rommet var så lite at man måtte gå ut på gangen om man hadde gått feil inn på rommet.
God «Korona» frokost ellers hyggelig hotell.

1  Takk, Mort1malm
Iren Tønnesen, Gjestetjenester/resepsjon på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei,
det var synd rommet ikke sto til forventningene, men bra dere ikke hadde gått inn på bøttekottet allikevel!
våre budget rom kan virke veldig små.
så bra att alt ellers var bra, vi ønsker deg en fortsatt fin kveld.
Mvh Resepsjonen V/Silje

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

20.7 til 22.7 .2020 Sen ankomst. Døgnbemannet resepsjon.
Fikk rom i 3 etasje stort familierom.
Gratis frokost tilrettelagt i coronatiden, litt mere bemannet for servering. Helt ok.
Byttet rom neste dag da vi måtte bestille ekstra overnatting dagen føre.
Det nye rommet ,vanlig 2 manns rom. Dette var ny oppusset og veldig fint. Første gangen jeg har opplevd at de har 3 gode stoler og benk inne på rommet
Frokosten den samme, bra utvalg.
Man kan sette fingeren på var at ikke senger ble oppredd hver dag og hotellet er ikke handicap vennlig.
Ellers rent å pent.

Takk, 699franks

Hei, takk for din tilbakemelding ved ditt opphold her hos oss.
vi setter pris på alle tilbakemeldinger gode og vonde.
Senger og håndklær blir byttet annenhver dag, det er et tiltak for å minske kontaktpunkter mellom personal og gjester.
Vi har noen rom hvor dørstokken er laget slik at det er mulig å komme seg inn med rullestol.
vi ønsker deg en fortsatt fin kveld, å hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Mvh Resepsjonen V/Silje

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Her trengs en oppussing. Rommet var greit. Frokosten OK. En koselig bar/pub ligger ved siden av resepsjonen. Gratis parkering i bakgården eller rett over gaten. Husk å få parkeringsbevis. Alt som er verdt å se i Røros ligger innen gåavstand. Men nå i sommer er det kø alle steder og du må bestille bord tidlig på restaurantene.

1  Takk, 183gunnarg
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Maten i restauranten var ikke bra, og kokken kjeftet meg opp da jeg fortalte at biffen var seig. Ble bedt om å IKKE komme tilbake. Merkelig oppførsel fra han
Anbefales IKKE
Ellers var hotellet og betjeningen bra. Beliggenheten var veldig bra i forhold til sentrum av Røros.

1  Takk, hellesvik
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Grei innsjekking hyggelig betjening .
Badet kunne vært renere og rommet ble ikke stelt før kl 15 dagen etter adkomst .
Frokosten får du bedre de fleste andre steder nå.
Alt i alt hadde vi vel forventet bedre hotell .

1  Takk, fridaeu