Gro
Østlandet, Norge
Anmeldelse av Bergstadens Hotel
4,0 av 5 boblerAnmeldt 5. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Iren Tønnesen, Gjestetjenester/resepsjonBergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. aug. 2020
Hei, å takk for din tilbakemelding ved ditt opphold hos oss!
synd att du ikke ble informert om våre gratis parkeringsplasser ved samtale eller inn sjekk,
det skal vi bli flinkere på!
koselig å høre at frokoster var bra og at baconet var godt stekt!:)
vi ønsker dere en fortsatt fin sommer og hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

kr 1 932
  • eDreams
  • Vio.com
0.3 km fra Bergstadens Hotel
Gratis parkering
Enjoy the sunny days on the communal deck outside
  • Vio.com
    53.1 km fra Bergstadens Hotel
    Restaurant
    Se flere hoteller i Røros
    Anmeldt 4. august 2020

Hadde mye større forventninger til dette hotellet. Rommet var ok, men bar preg av manglende vedlikehold. Største skuffelse handles om maten som ble servert, Vi fikk anbefalt deres tre-retters meny og ingen av rettene ga inntrykk av et profesjonelt kjøkken. Siste rett ble rett og slett kun smakt på. Ellers så virket personalet av, bord ble ikke ryddet og kunnskapen om service var manglende. Vår opplevelse ga vi hotellet tilbakemelding på, så vi håper på at dette blir rettet på til fremtidige gjester.

Dato for oppholdet: august 2020
    1  Takk, 678camillan
    Iren Tønnesen, Gjestetjenester/resepsjon på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei, å takk for din tilbakemelding ved ditt opphold hos oss!
    synd att dere fikk den opplevelsen dere fikk, vi bringer beskjeden videre dette skal vi bli flinkere på!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Trodde vi fikk bøttekott, men det er nok ikke toalett og dusj i bøttekott, greie senger men rommet var så lite at man måtte gå ut på gangen om man hadde gått feil inn på rommet.
    God «Korona» frokost ellers hyggelig hotell.

1  Takk, Mort1malm
    Iren Tønnesen, Gjestetjenester/resepsjon på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei,
    det var synd rommet ikke sto til forventningene, men bra dere ikke hadde gått inn på bøttekottet allikevel!
    våre budget rom kan virke veldig små.
    så bra att alt ellers var bra, vi ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

20.7 til 22.7 .2020 Sen ankomst. Døgnbemannet resepsjon.
    Fikk rom i 3 etasje stort familierom.
    Gratis frokost tilrettelagt i coronatiden, litt mere bemannet for servering. Helt ok.
    Byttet rom neste dag da vi måtte bestille ekstra overnatting dagen føre.
    Det nye rommet ,vanlig 2 manns rom. Dette var ny oppusset og veldig fint. Første gangen jeg har opplevd at de har 3 gode stoler og benk inne på rommet😀
    Frokosten den samme, bra utvalg.
    Man kan sette fingeren på var at ikke senger ble oppredd hver dag og hotellet er ikke handicap vennlig.
    Ellers rent å pent.

1  Takk, 699franks

Hei, takk for din tilbakemelding ved ditt opphold her hos oss.
    vi setter pris på alle tilbakemeldinger gode og vonde.
    Senger og håndklær blir byttet annenhver dag, det er et tiltak for å minske kontaktpunkter mellom personal og gjester.
    Vi har noen rom hvor dørstokken er laget slik at det er mulig å komme seg inn med rullestol.
    vi ønsker deg en fortsatt fin kveld, å hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Her trengs en oppussing. Rommet var greit. Frokosten OK. En koselig bar/pub ligger ved siden av resepsjonen. Gratis parkering i bakgården eller rett over gaten. Husk å få parkeringsbevis. Alt som er verdt å se i Røros ligger innen gåavstand. Men nå i sommer er det kø alle steder og du må bestille bord tidlig på restaurantene.

1  Takk, 183gunnarg
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Maten i restauranten var ikke bra, og kokken kjeftet meg opp da jeg fortalte at biffen var seig. Ble bedt om å IKKE komme tilbake. Merkelig oppførsel fra han👿👿👿
    Anbefales IKKE
    Ellers var hotellet og betjeningen bra. Beliggenheten var veldig bra i forhold til sentrum av Røros.

1  Takk, hellesvik