Morten B
  • eDreams
  • ZenHotels.com
0.1 km fra Bergstadens Hotel
    Gratis Wi-Fi
    Enjoy the sunny days on the communal deck outside
    • Vio.com
      3.1 km fra Bergstadens Hotel
      71.3 km fra Bergstadens Hotel
      Se flere hoteller i Røros
      Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger rett ved jernbanen og er litt slitt, men rommene er pusset opp. Badet vårt er lite og trangt. Rommet er også trangt. Frokosten er derimot av stort format, her er det tenkt på alt. Maten er smakfull, alt er tatt hensyn til angående smittevernstiltak.

2  Takk, ovebru63
      Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Bestilte en natt for stor familie. Vi hadde både enkeltrom og to forskjellige dobbeltrom. Rommene har kodelås på døra, fungerer fint for de yngste, ikke for de eldste. Rommene var fine, noe slitt. Det dyreste var litt større og hadde en sofa. Tv på rommet, god seng, rolig beliggenhet.
      Stort hotell, litt vanskelig å finne raskeste vei, det car iallefall ikke heisen.
      Betalte på forhånd, ble oppringt ang middag om kvelden. Jeg har sendt mail og nevnte også på telefon ang parkering. Ble ikke informert om gratis parkering for hotellet med bevis før jeg spurte om dette. Vi måtte spørre ang tidspunkt og opplegg for frokost, ble ikke automatisk informert om det. Frokosten var helt ok, og baconet var godt stekt!
      Nydelige omgivelser, perfekt beliggenhet, gode senger, hva mer kan man ønske seg?

2  Takk, Lillegro
      Iren Tønnesen, Gjestetjenester/resepsjon på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei, å takk for din tilbakemelding ved ditt opphold hos oss!
      synd att du ikke ble informert om våre gratis parkeringsplasser ved samtale eller inn sjekk,
      det skal vi bli flinkere på!
      koselig å høre at frokoster var bra og at baconet var godt stekt!:)
      vi ønsker dere en fortsatt fin sommer og hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 4. august 2020

Hadde mye større forventninger til dette hotellet. Rommet var ok, men bar preg av manglende vedlikehold. Største skuffelse handles om maten som ble servert, Vi fikk anbefalt deres tre-retters meny og ingen av rettene ga inntrykk av et profesjonelt kjøkken. Siste rett ble rett og slett kun smakt på. Ellers så virket personalet av, bord ble ikke ryddet og kunnskapen om service var manglende. Vår opplevelse ga vi hotellet tilbakemelding på, så vi håper på at dette blir rettet på til fremtidige gjester.

1  Takk, 678camillan

Hei, å takk for din tilbakemelding ved ditt opphold hos oss!
      synd att dere fikk den opplevelsen dere fikk, vi bringer beskjeden videre dette skal vi bli flinkere på!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Trodde vi fikk bøttekott, men det er nok ikke toalett og dusj i bøttekott, greie senger men rommet var så lite at man måtte gå ut på gangen om man hadde gått feil inn på rommet.
      God «Korona» frokost ellers hyggelig hotell.

1  Takk, Mort1malm
      Iren Tønnesen, Gjestetjenester/resepsjon på Bergstadens Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Hei,
      det var synd rommet ikke sto til forventningene, men bra dere ikke hadde gått inn på bøttekottet allikevel!
      våre budget rom kan virke veldig små.
      så bra att alt ellers var bra, vi ønsker deg en fortsatt fin kveld.

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

20.7 til 22.7 .2020 Sen ankomst. Døgnbemannet resepsjon.
      Fikk rom i 3 etasje stort familierom.
      Gratis frokost tilrettelagt i coronatiden, litt mere bemannet for servering. Helt ok.
      Byttet rom neste dag da vi måtte bestille ekstra overnatting dagen føre.
      Det nye rommet ,vanlig 2 manns rom. Dette var ny oppusset og veldig fint. Første gangen jeg har opplevd at de har 3 gode stoler og benk inne på rommet😀
      Frokosten den samme, bra utvalg.
      Man kan sette fingeren på var at ikke senger ble oppredd hver dag og hotellet er ikke handicap vennlig.
      Ellers rent å pent.

1  Takk, 699franks

Hei, takk for din tilbakemelding ved ditt opphold her hos oss.
      vi setter pris på alle tilbakemeldinger gode og vonde.
      Senger og håndklær blir byttet annenhver dag, det er et tiltak for å minske kontaktpunkter mellom personal og gjester.
      Vi har noen rom hvor dørstokken er laget slik at det er mulig å komme seg inn med rullestol.
      vi ønsker deg en fortsatt fin kveld, å hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning!