FindHotel
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Travelocity
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ganske nedslitt hotell - hadde vært ok om det ikke var så dyrt. Rommet var alt for varmt, og det var kun mulig å lufte gjennom dør og vindu ut mot bråkete bilvei, men det var begrenset hvor mye dette hjalp. Frokosten var god, og beliggenheten var bra.

Takk, Hulda12345
Anmeldt 29. juni 2021

Etter å ha reist rundt i Norge og bodd på mange hoteller kommer vi til dette, utrolig skuffende, absolutt verste hotellet. Den verste servicen jeg noensinne har vert borti, vi bestillte rom med 2 senger og får ett rom med dobbelseng, da vi henvender oss i resepsjonen og forklarer det begynner damen å skylde på de som har laget nattbordene som er veggfaste. Hun sier også att mange gjester pleier flytte sengene slik att ene sengen stenger for døren. Gjestene må alltså ommøblere rommene selv. Det ble ikke gitt noe form for innformasjon om frokost og vask av rom ved innsjekk. Eneste positive med dette hotellet var frokosten. Hotellet er i tillegg veldig dyrt. Kommer absolutt ikke tilbake til det hotellet.

Takk, 116ann
Anmeldt 25. juni 2021

Elendig service. Måtte bytte rom, da bestilt rom ikke tilfredsstilte noen ting. Skittent, elendig luft, ubeboelig. Måtte ta til takke med mindre rom enn bestilt.

Varer stengte for skikkelig adkomst til heiser. Mitt råd styr unna dette hotellet.

Romtips: Styr unna Bergstaden hotell
Takk, tora825
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Bra rom og god frokost. Til og med parkering for lastebil og henger.
Hvis man skal utsette noe var det at jeg hadde rom mot stasjonen og hørte toget utenfor.
God beliggenhet og hyggelig folk som jobber der. Ordnet alt kjapt og greit for meg som kjører landet rundt.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Jan-Tore C
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Det er ok at rom og bad et gammelt men da bør rensligheten være på topp.
Skittent dusjforheng med gule flekker ikke ok.
Skittent bad ikke ok.
Nespressomaskin inneholdt vann og brukte kaffekapsler etter forrige gjest; ikke ok.
Mye bråk fra skoleelever som var gjester. Løping og roping i gangene og de banket på alle dørene til særdeles sent på kvelden. Klage gitt resepsjonen men ingen bedring.

Ellers hyggelig betjening og god frokost.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 765helenea