Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 27.08.22
FindHotel
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte suite da dette var siste rom å få tak i Røros sentrum. Ønsket oss 2 hotellrom til 4 personer. Rommet var ikke større enn et vanlig romslig dobbeltrom. Ekstra sofa knirket noe veldig. Lå i 2. etg på puben. Der var det full fest langt etter stengetid på gatenivå og røyking rett under vindu. Ingen sov før 3.30 tiden. Vi klaget fikk svar etter en god uke at de hadde ferie avvikling, og en dårlig kompensasjon. Fikk neste svar etter nok en uke. Og i tillegg tilbud om oppgradering ved neste besøk. Noe vi ikke kommer til å benytte oss av, dårlig kundebehandling, slitent hotell, lukter i gangene.

Romtips: Unngå rom over puben
Takk, gretefe
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt og skittent hotell. Beklageligvis så bestilte vi rom her grunnet sen booking. Veldig lite rom med dårlig luft og veldig skittent. Badet var fullt av hår og hadde trengt en skikkelig nedvask. Teppet fullt i flekker og burde vært støvsugd. Blod på gardin. Det eneste positive var sentral beliggenhet og hyggelig betjening. Gledet meg til avreise neste dag.

Takk, 515brittk
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ganske nedslitt hotell - hadde vært ok om det ikke var så dyrt. Rommet var alt for varmt, og det var kun mulig å lufte gjennom dør og vindu ut mot bråkete bilvei, men det var begrenset hvor mye dette hjalp. Frokosten var god, og beliggenheten var bra.

Takk, Hulda12345
Anmeldt 29. juni 2021

Etter å ha reist rundt i Norge og bodd på mange hoteller kommer vi til dette, utrolig skuffende, absolutt verste hotellet. Den verste servicen jeg noensinne har vert borti, vi bestillte rom med 2 senger og får ett rom med dobbelseng, da vi henvender oss i resepsjonen og forklarer det begynner damen å skylde på de som har laget nattbordene som er veggfaste. Hun sier også att mange gjester pleier flytte sengene slik att ene sengen stenger for døren. Gjestene må alltså ommøblere rommene selv. Det ble ikke gitt noe form for innformasjon om frokost og vask av rom ved innsjekk. Eneste positive med dette hotellet var frokosten. Hotellet er i tillegg veldig dyrt. Kommer absolutt ikke tilbake til det hotellet.

Takk, 116ann
Anmeldt 25. juni 2021

Elendig service. Måtte bytte rom, da bestilt rom ikke tilfredsstilte noen ting. Skittent, elendig luft, ubeboelig. Måtte ta til takke med mindre rom enn bestilt.

Varer stengte for skikkelig adkomst til heiser. Mitt råd styr unna dette hotellet.

Romtips: Styr unna Bergstaden hotell
Takk, tora825