Expedia.comUSD 163
FindHotelUSD 163
EtripUSD 163
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi startet oppholdet med og vente på hotell rommet i 45 minutter, helt greit… men ingen beklagelse for dette.
Rommet vi hadde holdt en grei standard, men savnet en vannkoker med kaffe/te og egentlig alle andre småting som vi har pleid å få på et hvilket som annet hotell, men dette var helt greit…
Resturang besøket var dyrt, løksuppe var god mens rypebrystet var fult av bein og visse biter kun brusk/bein. Her manglet det en viss kvalitetskontroll.
Reinsdyr biffene, var gode, møre og saftige. Det samme kan ikke sies om kveiten som la seg som et sandlag i munnen etter sikkert en time i ovnen.
Helt greit, men ville ikke spist her igjen til denne prisen.
Det jeg ikke synes var greit, det var etter all reklamering om en sterk vektlegging av både økologisk og lokal mat på frokostbordet, kun var representert av Røros melk i dispensere og en annen tjukkmelk kartong.
Det mest eksotiske og spennende her var Oatly- havremelken som for tiden er utsolgt i dem fleste butikker.
Alt i alt, har du vært på telttur i et par uker så faller nok dette hotellet i god smak, men for oss kom det til kort.
Bærer preg av sparsommelighet til en dyr penge.

1  Takk, Andreas000088
Anmeldt 21. juli 2021

Her var det kort vei til alt. Bare et par minutter å gå fra jernbanestasjonen. Parkering i nærheten av hotellet om man kommer med bil. Gangavstand til severdigheter, butikker og spisesteder. Betjeningen var veldig hyggelig, men virket som om de var få for på jobb. Kanskje noe å gjøre med usikkerheten rundt Koronasituasjonen. Rommet svarte ikke helt til forventningene og kunne vært bedre rengjort. Veldig bra håndtering av smittevern i frokostsalen. Desinfeksjonsmidler, engangshansker lett tilgjengelig. Dukene ble skiftet etter hver gjest.

Takk, Sissel3
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte suite da dette var siste rom å få tak i Røros sentrum. Ønsket oss 2 hotellrom til 4 personer. Rommet var ikke større enn et vanlig romslig dobbeltrom. Ekstra sofa knirket noe veldig. Lå i 2. etg på puben. Der var det full fest langt etter stengetid på gatenivå og røyking rett under vindu. Ingen sov før 3.30 tiden. Vi klaget fikk svar etter en god uke at de hadde ferie avvikling, og en dårlig kompensasjon. Fikk neste svar etter nok en uke. Og i tillegg tilbud om oppgradering ved neste besøk. Noe vi ikke kommer til å benytte oss av, dårlig kundebehandling, slitent hotell, lukter i gangene.

Romtips: Unngå rom over puben
Takk, gretefe
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Gammelt og skittent hotell. Beklageligvis så bestilte vi rom her grunnet sen booking. Veldig lite rom med dårlig luft og veldig skittent. Badet var fullt av hår og hadde trengt en skikkelig nedvask. Teppet fullt i flekker og burde vært støvsugd. Blod på gardin. Det eneste positive var sentral beliggenhet og hyggelig betjening. Gledet meg til avreise neste dag.

Takk, 515brittk
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Ganske nedslitt hotell - hadde vært ok om det ikke var så dyrt. Rommet var alt for varmt, og det var kun mulig å lufte gjennom dør og vindu ut mot bråkete bilvei, men det var begrenset hvor mye dette hjalp. Frokosten var god, og beliggenheten var bra.

Takk, Hulda12345