Expedia.comUSD 167
FindHotelUSD 167
eDreamsUSD 159
Anmeldt 27. juli 2021

Hotellet har hyggelig betjening, men er veldig slitt og rommene burde vært pusset opp og fornyet.Ekstra senger som blir satt inn på rommet har ikke god nok kvalitet når det oppgis at 16 og 17 åringer skal bruke disse- for tynne madrasser og sengebunn som gikk i stykker. Frokost buffeten var litt kaotisk og selv om smittevern ble tatt på alvor når border ble ryddet, føltes det ikke helt greit med pålegg og åpne krukker for alle å forsyne seg av…

Romtips: Vi hadde rom mot hovedgaten og det var mye støy fra den.
Takk, 866trinek
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Superior rom stod ikke til hva man vanligvis får. Dårlige senger, nærmest to feltsenger, som var skjøvet sammen til «dobbeltseng». Rommet ble ikke ryddet etter to dager, som det skulle. Ble etter klage "ryddet", men elendig utført. Generelt dårlig service som følge av liten bemanning. Absolutt ikke verdt prisen til Kr 2300 pr natt - anbefales ikke

Romtips: Bestill standard rom, noe rimeligere, men med king size seng
1  Takk, Seaside04148632873
Anmeldt 26. juli 2021

Kostbart hotell med relativt lav standard på rom og resten av hotellet.
Hadde rom mot bakgård og var mye støy fra store vifter montert på taket. Harde sender. Dårlig renhold. Helt OK frokost men ikke noe mer enn forventet.

Takk, andersr742
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet er gammelt og slitt med vegg-til-vegg teppe! Gratis parkering tilgjengelig for et fåtall gjester. Dårlig renhold på bad. For ivrig med kaste ut boende gjester, tross opplyst at utsjekking er satt til kl 12:00. Da vi kom tilbake til rommet etter frokost kl 10:00, sto døra til rommet åpen med håndklærne som dørsperre! Inne på rommet lå våre verdisaker tilgjengelig for dem som måtte ønske å plukke med seg noe……

Takk, Safari58741540164
Anmeldt 26. juli 2021

Hotellet var flott plassert i forhold til severdigheter og sentrum av Røros.
Hotellet var koselig med hyggelig betjening.
Middagsbuffet var trist, men julemiddag i juli samt tørr laks, og kaldmaten var tørr og trist. Frokostbuffet var dårlig.

Takk, evakristina2019