Expedia.comUSD 177
FindHotelUSD 176
eDreamsUSD 167
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell. Varme rom. Noe slitt, men rent.
God frokost, lokale gode matvarer. Gratis parkering. Baren som ligger i tilknytning til hotellet kunne gjerne vært betjent av fler enn hotell resepsjonisten for raskere hjelp.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, men nedslitt rom med støv og vond lukt. Det luktet urin på badet. Frokosten var god. Det var på ingen måte verdt prisen på over 2000kr/natt. Person i resepsjon hilste ikke på oss en eneste gang under oppholdet. Vi kommer neppe tilbake før hotellet er pusset opp.

1  Takk, JohnBlund69
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Rommet var ok, MEN badet var ikke tilfredsstillende. Sluk til dus gjorde at det ble stående vann på golvet foran servanten. Heller ikke beskjed om at håndduker ble skiftetannenhver dag. Ved evt senere besøk blir ikke dette rommet godtatt.

Takk, 330haldisf
Anmeldt 27. juli 2021

Hotellet har hyggelig betjening, men er veldig slitt og rommene burde vært pusset opp og fornyet.Ekstra senger som blir satt inn på rommet har ikke god nok kvalitet når det oppgis at 16 og 17 åringer skal bruke disse- for tynne madrasser og sengebunn som gikk i stykker. Frokost buffeten var litt kaotisk og selv om smittevern ble tatt på alvor når border ble ryddet, føltes det ikke helt greit med pålegg og åpne krukker for alle å forsyne seg av…

Romtips: Vi hadde rom mot hovedgaten og det var mye støy fra den.
Takk, 866trinek
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Superior rom stod ikke til hva man vanligvis får. Dårlige senger, nærmest to feltsenger, som var skjøvet sammen til «dobbeltseng». Rommet ble ikke ryddet etter to dager, som det skulle. Ble etter klage "ryddet", men elendig utført. Generelt dårlig service som følge av liten bemanning. Absolutt ikke verdt prisen til Kr 2300 pr natt - anbefales ikke

Romtips: Bestill standard rom, noe rimeligere, men med king size seng
1  Takk, Seaside04148632873