Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Expedia.comUSD 177
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Selv om vi hadde garantert for rommet med kreditkort ved bestilling, så var hovedfokuset ved innsjekkingen at alt skulle betales på forhånd .Vi betalte kr 2150 for en veldig lite rom. Mat og drikke må bestilles og forhåndsbetales med App. Mye rot med App som gjorde det vanskelig å bestille hva man ønsket . Veldig upersonlig. Maten vi fikk servert ute var dyr gatekjøkkenmat, men Reinsdyrmiddagen på kvelden var bra.
Hotellet bærer preg av å være nedslitt og udatert.Sofaene i resepsjonen var skitne og ødelagte

Frokosten var ok

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Stampstugu
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Røros , ved jernbane og handel ! Litt mye trapper for den som er bevegelseshemmet ! Rommet 398 var flott, badet var lite men ok men ett elendig vanntrykk ! Sengen var god ! Med tanke på korona:Frokostsalen krevde QR kode for å gå inn , noe ett mindretall etterfulgte !!! Det var også pålegg om engangshansker når du forsynte deg , svært få etterfulgte dette ! Bord-fordeling virket bra

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 587heidiv
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Helt greit hotell, med sentral beliggenhet. Gratis parkering rett over veien, om enn med utilstrekkelig kapasitet da vi var der. Gode senger. Hyggelige ansatte. Godt utvalg til frokost. Helt greit renhold.

Takk, greenpolkadot
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende hotell. Varme rom. Noe slitt, men rent.
God frokost, lokale gode matvarer. Gratis parkering. Baren som ligger i tilknytning til hotellet kunne gjerne vært betjent av fler enn hotell resepsjonisten for raskere hjelp.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, men nedslitt rom med støv og vond lukt. Det luktet urin på badet. Frokosten var god. Det var på ingen måte verdt prisen på over 2000kr/natt. Person i resepsjon hilste ikke på oss en eneste gang under oppholdet. Vi kommer neppe tilbake før hotellet er pusset opp.

1  Takk, JohnBlund69