Orbitz.com
Travelocity
eDreams
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Bitte små rom, ikke reint støvete, ikke reine gulvteppe verken på rommet eller ellers i hotellet.
Harde senger, veldig ned slitt bad. Spesielt på kveld underbemannet i bar, resepsjon kun en på jobb lang ventetid, men veldig hyggelig personal som gjorde hva hun kunne for gjestene, all honnør til henne. Prisen på hotellet var blod pris i forhold til den standar på rom og renhet som var over hele hotellet. Kommer ikke til og anbefale dette hotellet til noen.

Takk, 542mariannh
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Jeg bodde en natt her. Rommet var ok i størrelse, og frokosten var god.
Men rommet var ikke rent. Det lå støv og rusk på gulvet, og på badet var det både skitt, en del mugg og tydelig bakterievekst. Det var flekker på døra som så ut som blod. Mine foreldre bodde også på samme hotell og opplevde det samme. Det lå blant annet en gammel, gjenglemt avis på gulvet/under en hylle.
I tillegg var det kø i resepsjonen for å sjekke inn, og hun ene som stod der måtte også betjene baren.
Alt i alt ikke verdt prisen jeg betalte.

Reisetype: Reiste alene
Takk, tonelinnh
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Bergstadens hotell ei natt i begynnelsen av august. Vi fikk et lite rom med skråtak helt oppe på «loftet» (413) , der det knapt var rom til å snu seg . Badet var lite og slitt,og vanntrykket i dusjen nesten fraværende. Sengene var greie.
Den unge damen i resepsjonen som jeg spurte om parkeringsmuligheter,var lite opptatt av meg-mer opptatt av tastaturet på PC-en…Lite oppmerksomhet å få i det vi gikk inn og ut av hotellet.
Frokosten var helt grei,med engangshansker, QR-kode i det vi gikk inn og rengjøring av bord etc. Men alt for mange mennesker til at det var mulig å holde avstand. Føltes ikke behagelig og trygt.
Vi betalte kr 2290,- for rom og frokost,noe som er godt i overkant for den standarden vi ble tilbudt.
Vi kommer nok ikke hit igjen!

Takk, annops
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Selv om vi hadde garantert for rommet med kreditkort ved bestilling, så var hovedfokuset ved innsjekkingen at alt skulle betales på forhånd .Vi betalte kr 2150 for en veldig lite rom. Mat og drikke må bestilles og forhåndsbetales med App. Mye rot med App som gjorde det vanskelig å bestille hva man ønsket . Veldig upersonlig. Maten vi fikk servert ute var dyr gatekjøkkenmat, men Reinsdyrmiddagen på kvelden var bra.
Hotellet bærer preg av å være nedslitt og udatert.Sofaene i resepsjonen var skitne og ødelagte

Frokosten var ok

Takk, Stampstugu
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Røros , ved jernbane og handel ! Litt mye trapper for den som er bevegelseshemmet ! Rommet 398 var flott, badet var lite men ok men ett elendig vanntrykk ! Sengen var god ! Med tanke på korona:Frokostsalen krevde QR kode for å gå inn , noe ett mindretall etterfulgte !!! Det var også pålegg om engangshansker når du forsynte deg , svært få etterfulgte dette ! Bord-fordeling virket bra

Takk, 587heidiv