Gratis avbestilling frem til 27.08.22
eDreams
Travelocity
Priceline
Anmeldt 14. august 2021

Ble møtt av ett møkkete og meget slitt hotellrom da vi ankom Røros. Forsøkte å gi beskjed om meget dårlig renhold og ble møtt med forståelse og ett løfte om bedring. Dette ble ikke gjort, og da vi ankom hotellet senere var ingenting vaaket mens vi var borte.Pluss for ett stort rom, minus for meget dårlig standard og veldig dårlig renhold. Ok frokost,men savnet lokal mat. Heldigvis skulle vi bare ha en overnatring og vi kommer aldri tilbake hit.

Takk, HavBorg85
Anmeldt 13. august 2021

Forferdelig dårlig bar.Dårlig servise Hadde jeg visst det tidligere hadde jeg ikke gått dit. Forferdelig dårlig opplæring Beliggenheten var bra ,og maten var veldig god Savna noen småting på rommetEllers greit nok

Takk, torills2017
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Bitte små rom, ikke reint støvete, ikke reine gulvteppe verken på rommet eller ellers i hotellet.
Harde senger, veldig ned slitt bad. Spesielt på kveld underbemannet i bar, resepsjon kun en på jobb lang ventetid, men veldig hyggelig personal som gjorde hva hun kunne for gjestene, all honnør til henne. Prisen på hotellet var blod pris i forhold til den standar på rom og renhet som var over hele hotellet. Kommer ikke til og anbefale dette hotellet til noen.

Takk, 542mariannh
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Jeg bodde en natt her. Rommet var ok i størrelse, og frokosten var god.
Men rommet var ikke rent. Det lå støv og rusk på gulvet, og på badet var det både skitt, en del mugg og tydelig bakterievekst. Det var flekker på døra som så ut som blod. Mine foreldre bodde også på samme hotell og opplevde det samme. Det lå blant annet en gammel, gjenglemt avis på gulvet/under en hylle.
I tillegg var det kø i resepsjonen for å sjekke inn, og hun ene som stod der måtte også betjene baren.
Alt i alt ikke verdt prisen jeg betalte.

Reisetype: Reiste alene
Takk, tonelinnh
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Besøkte Bergstadens hotell ei natt i begynnelsen av august. Vi fikk et lite rom med skråtak helt oppe på «loftet» (413) , der det knapt var rom til å snu seg . Badet var lite og slitt,og vanntrykket i dusjen nesten fraværende. Sengene var greie.
Den unge damen i resepsjonen som jeg spurte om parkeringsmuligheter,var lite opptatt av meg-mer opptatt av tastaturet på PC-en…Lite oppmerksomhet å få i det vi gikk inn og ut av hotellet.
Frokosten var helt grei,med engangshansker, QR-kode i det vi gikk inn og rengjøring av bord etc. Men alt for mange mennesker til at det var mulig å holde avstand. Føltes ikke behagelig og trygt.
Vi betalte kr 2290,- for rom og frokost,noe som er godt i overkant for den standarden vi ble tilbudt.
Vi kommer nok ikke hit igjen!

Takk, annops