Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Trip.comUSD 147
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Reiste på tur med kjæresten, betalte 2000 kr for rommet. Da tenkte jeg at standarden var bedre en et vanlig norsk hotellrom, det var den desverre ikke.
Sur skinnlukt i lobbyen blandet med sterk matlukt, det luktet også mat i hele gangen.

Hotellrommet er helt ok, men ikke samme Standard som de viser på bildene.
Dårlig lydisolasjon mellom rommene, våknet av støy fra andre rom på natten.

Ikke lystett gardiner på rommet.

Takk, 323magnusg
Anmeldt 22. august 2021

Vi var der fra fredag til søndag. Amcar treff og hotellet hadde høyt belegg.
Positiv: meget bra frokost.
Negativt: At man på en fredagskveld med så og si fullt hotell har kun en person som skal betjene bar samtidig med resepsjon. En ekstra person hadde tjent inn seg selv. Lange køer og misførnøyde kunder. Lørdagskveld var det en til.
Parkering: på reservert plass ved siden av hotellet har man laget nesten 50 % el.bil plasser. Mange av disse sto tomme til folk begynte å parkere der utpå ettermiddagen. Har også en plass på motsatt side. Med 90 rom og antakelig de fleste med bil, så er det skuffende lite plasser. Førstemann til mølla. Vi hadde suite til nesten 5k for to netter, og jeg må si jeg har fått mer for penga andre plasser. Vi tok dette som årets ferietur så mister ikke nattesøvnen.

Takk, torb52
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Vi har vært på dette hotellet mange ganger , blant annet både jul og nyttår . Fornøyd hver gang , veldig koselig å komme hit . God service overalt .
Men…..,,,,, nå er romprisen alt for høy . 1990 pr døgn for ett alminnelig dobbeltrom ! Til sammenligning lå vi på ett supert hotell på Rognan som fikk topp score av oss og som var flere hundre kr billigere.

Takk, Irene J
Anmeldt 14. august 2021

Ble møtt av ett møkkete og meget slitt hotellrom da vi ankom Røros. Forsøkte å gi beskjed om meget dårlig renhold og ble møtt med forståelse og ett løfte om bedring. Dette ble ikke gjort, og da vi ankom hotellet senere var ingenting vaaket mens vi var borte.Pluss for ett stort rom, minus for meget dårlig standard og veldig dårlig renhold. Ok frokost,men savnet lokal mat. Heldigvis skulle vi bare ha en overnatring og vi kommer aldri tilbake hit.

Takk, HavBorg85
Anmeldt 13. august 2021

Forferdelig dårlig bar.Dårlig servise Hadde jeg visst det tidligere hadde jeg ikke gått dit. Forferdelig dårlig opplæring Beliggenheten var bra ,og maten var veldig god Savna noen småting på rommetEllers greit nok

Takk, torills2017