ElinSofieEngh
    0.8 km fra Roros Camping
    1.3 km fra Roros Camping
    • ZenHotels.com
    0.7 km fra Roros Camping
    Enjoy the sunny days on the communal deck outside
    • Vio.com
    1.2 km fra Roros Camping
    Svømmebasseng
    Treningssenter
    296.7 km fra Roros Camping
      2.6 km fra Roros Camping
      Se flere hoteller i Røros
      Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet et døgn med bobil. Ganske fullt, men gjorde alt for at vi fikk plass. Koselig fellesrom med alt et kjøkken trenger. Kan være støy fra vegen, men plaget ikke oss. Mulighet til å fylle bilen for vann og tømme do, enkelt og lett tilgjengelig. Fornuftig pris, dusj inkludert. Reiste på tur med tenåringer som trenger WiFi :), dette fungerte godt.

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, ginao817
      Anmeldt 3. juni 2020

Overnatta her på veg sørover,flott og grei plass ,hunden fekk bli med inn om natta.stille og rolig plass 2 kjøkken som ein kunne ordna seg mat vis ein det ville,tv stove,grei betjening,fin utsikt inn mot byen

Dato for oppholdet: juni 2020
      Takk, Venture393326
      Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Enkel camping for overnatting en natt. Vi hadde camping hytte som var grei. Ikke noe lekeplass, bare en huske av noe slag. De fleste overnatter nok bare en natt her. For lang gåavstand til sentrum med små barn.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, MagnusH167
      Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

En dyr camping som trenger en renovering. Sanitæranlegg var sliten og kanskje litt lite til at det var så mange som bodde der både i campingvogn, bobil, hutter og rom. Ikke veldig flatt og noen campingplasser manglet plen. Ca 25min inn til byen.

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, BeateOthelie
      Anmeldt 9. august 2017 via mobile enheter

Vi bodde her med vogn i 3 netter. Veldig hjelpsom i resepsjonen, men sliten dusj og wc anlegg. For 300 ,- kr natten forventer jeg litt mer. Ikke muligheter for tømming av wc/ gråvann.
      Gangavstand til sentrum, ca 30 min.

Dato for oppholdet: juli 2017
      1  Takk, 248ninaj