Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt i campinghytte før vi skulle videre. Fremstår som litt slitent, luktet innestengt i hytta, og føltes ikke helt rent selv om det gjerne er det.
Derimot var betjeningen svært hyggelige og holdt det rent og ryddig innendørs.
Lite steder å leke utendørs for barna.

Ligger greit til mot Røros sentrum.

1  Takk, beediersl
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig camping med gangavstand til Røros sentrum. Veldig hyggelig betjening og fine fellesområder. Vi sov der to netter i telt. Første natten sov vi rett ved siden av veien som er ganske så trafikkert, så det ble ikke altfor mye søvn. Natt nummer to flyttet vi oss lenger ned på området og sov veldig bra.
Fint opphold.

Takk, ElinSofieEngh
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Overnattet et døgn med bobil. Ganske fullt, men gjorde alt for at vi fikk plass. Koselig fellesrom med alt et kjøkken trenger. Kan være støy fra vegen, men plaget ikke oss. Mulighet til å fylle bilen for vann og tømme do, enkelt og lett tilgjengelig. Fornuftig pris, dusj inkludert. Reiste på tur med tenåringer som trenger WiFi :), dette fungerte godt.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, ginao817
Anmeldt 3. juni 2020

Overnatta her på veg sørover,flott og grei plass ,hunden fekk bli med inn om natta.stille og rolig plass 2 kjøkken som ein kunne ordna seg mat vis ein det ville,tv stove,grei betjening,fin utsikt inn mot byen

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Venture393326
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Enkel camping for overnatting en natt. Vi hadde camping hytte som var grei. Ikke noe lekeplass, bare en huske av noe slag. De fleste overnatter nok bare en natt her. For lang gåavstand til sentrum med små barn.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, MagnusH167