Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Plassen klarte dessverre ikke Korona-kravene.. Vi er ikke super-stresset med tanke på Korona, men når jeg bestilte ble jeg fortalt at de hadde to soverom med felles bad. På grunn av Korona leide de nå ut kun det ene rommet. Flott - tenkte vi, og jeg hadde uansett ikke tenkt å bestille noe med felles bad. 1200 kr natten med frokost var en Ok pris for dette tilbudet.
Når vi ankom ble det helt annerledes. Badet måtte vi dele med cafeens gjester, og rom nummer to var i tillegg booket.
Huset og rommene er små og intime, og det er et sjarmerende lite sted. I disse Korona tider blir det imidlertid for lite! Man kan ikke stue sammen to par/familier på så liten plass. Å dele bad med naborommet og gjestene i kafeen i tillegg..? Nei, verten klarte ikke å håndtere dette bra med tanke på Folkehelseinstituttets krav. Overnatting burde IKKE være et tilbud på denne plassen nå i disse tider.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Ranijo
Anmeldt 26. juni 2018 via mobile enheter

Lite og intimt, bakgården er et syn! To små rom, vårt med gode køyesenger. Det er lytt mellom rommene så her bør man velge naboer med omhu! Kaffe på sengen fra et lite tekjøkken. Både to og firbente har sovet godt!

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, 870karir
Anmeldt 15. august 2017

Var en koselig cafe med gammel stil , mange fine ting på veggene .pluss fine blomster !!
Vi kjøpte rømmegrøt ,med spekemat og gulasjsuppe som smakte nydelig . Trivlige trebord med skinnfeller på .Trivelig jente som tok imot bestillingen. Særegent sted ! God mat !

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Randi Stnnøve B
Anmeldt 14. juli 2016 via mobile enheter

For et spesielt sted. Benyttet ikke overnattingsdelen denne gangen men for en bakgård det var. Vi hadde litt regn men virkelig verdt et besøk. Nydelig servering i fantastiske omgivelser. Kommer igjen. Svært sentral beliggenhet på Røros.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, SvanhildHavnV
Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Prøv gulasjsuppe, rømmegrøt eller et kakestykke i bakgården hos Frøyas. Gammelt, værslitt og sjarmerende. 5-6 bord på forskjellige nivåer, blant stein, skifer og strå. Kun få meter unna den turistfylte gågata kan du forhåpentligvis her finne en helt annen ro.

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, FFK1903