Runar F
  • Priceline
  • Vio.com
0.5 km fra Langen Gjestegård
Gratis parkering
Enjoy the sunny days on the communal deck outside
  • Agoda.com
    Restaurant
    59.8 km fra Langen Gjestegård
    Se flere hoteller i Røros
    Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi var 13 syklister på tur fra Røros som ankom gjestegården. Et velholdt ytre inntrykk ble styrket av et trivelig og velstelt interiør. Alt holdt i en stil som passer den naturen stedet ligger i. Hyggelig vertinne tok oss imot. Noen rom med dusj og WC noen med felles faciliteter.
    Litt leskende drikke på terrassen gjorde godt etter syklingen.
    En svært velsmakende middag - der vi forsynte oss godt. Og likevel: En like rikelig andre porsjon ble sendt rundt. Reinsdyrgryta var perfekt!
    Etter en flott frokost tok vi farvel og syklet ned til kaia der båten ventet oss.
    Stedet anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Fredrik L
    Anmeldt 15. juli 2019

Det første som møtte oss på vei inn på tunet var en elg i åkeren. Selv om kom for sent til opprinnelig middagstid, stilte vertskapet opp med en flott middag. Lokal mat fra området rundt Femunden. Vertskapet tok seg tid til å sette seg ned sammen med oss, for å svare på spørsmål om området. God senger. Et godt utgangspunkt for båttur på Femunden samt gåturer i området gjorde dette stedet egnet for våre behov.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, Rudigre
    Anmeldt 1. august 2016

Gjestegården er perfekt utgangspunkt til turer i den meget kjente Femundsmarka. Man kan gå til fots eller leie en kano på gjestegården. Femundsmarka er svært stor og regnes som villmark. Det anbefales å ta med fiskestang. Gjestegården har alle fasiliteter hva gjelder matservering og servicen fra personalet er svært bra. Stedet anbefales for overnatting også for barnefamilier.

Romtips: Flotte naturomgivelser , stille og rolig.
    Dato for oppholdet: juli 2016
    2  Takk, LarsW769
    Anmeldt 28. juli 2016 via mobile enheter

Avslappende omgivelser og god mat. Bor som regel i en av hyttene, men det er også rom inne i hovedhuset. Frokost, matpakke og middag kan kjøpes i tillegg. Kjempehyggelig vertskap. Perfekt utgangspunkt for turer i Femundsmarka, både til fots, med sykkel eller kano. Gjestegården har også kanoutleie. Anbefaler også en tur med Fæmund ll. Fa Røros går det buss til Langen og Synnervika, men det er sparsomt med avganger. Ellers kommer man seg til Langen med bil og sykkel.

Dato for oppholdet: juli 2016
    Takk, PhySalisa1