Lars V S
      2.8 km fra Unicare Røros
      54.6 km fra Unicare Røros
      Se flere hoteller i Røros
      Anmeldt 2. august 2022 via mobile enheter

Flott anlegg til en grei pris, greie rom og god seng. Tilgang til basseng og treningsrom, og gangavstand til Røros sentrum. Flere stuer der det var tilgang til TV. I tillegg lå der puslespill og andre spill. I korridor var det billard og kurrong m.m 😊

Dato for oppholdet: juli 2022
      Takk, unnsto
      Anmeldt 3. august 2020

Dette er et rehabiliteringssenter for personer med Hjerte og lungelidelser og for kreftpasienter. Ledig kapasitet selges til andre overnattingsgjester.
      Alt virker veldig ordentlig og omgivelsene er delikate og ryddige. Renholdet er som man må kunne forvente, upåklagelig.
      Frokosten var grei og rammene rundt den var ryddige og velorganisert.
      Rommet var helt greit, men det manglet TV og det var en ekstraordinær dårlig WiFi forbindelse, så man kunne ikke se tv på PCen.
      Så dårlig nettforbindelse fortjener hverken pasienter eller sommergjester, ihvertfall ikke når det mangler TV på rommene.
      Bortsett fra at stedet bar preg av å være en helseinstitusjon, var det tiltalende, og jeg kan anbefale stedet, spesielt under Covid -19-epidemien. Blir man smittet, er det ihvertfall ikke her det skjer!

2  Takk, Lars Vagle S
      Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Helg iforbindelse med fotball cup, hyggelig og fint, rent, men dårlig standard på rom ift prisen, forventer mer, ok beliggenhet. Vi var to stk, dobbeltsengen var en sovesofa, bad med forheng på dusjen.

Dato for oppholdet: juni 2018
      1  Takk, Wanderer403447
      Anmeldt 3. mars 2016 via mobile enheter

Måtte betale hundre kroner mer enn det vi hadde reservert rommet for.
      Veldig enkle rom med grusom sovesofa og små puter. Dårlig frokost.
      Pluss er at de hadde ledig så vi fikk rom under martna'n. Beliggenheten er fin, kort spasertur fra sentrum.

Dato for oppholdet: februar 2016
      Takk, Hilde N
      Anmeldt 7. desember 2015 via mobile enheter

Dette er fantastisk veldig bra til en billig penge. Hyggelig plass med trivelig ansatte, basseng og god frokost! Rommene er fine og sengen god. Eneste minus er ingen tv på rommene og vanskelig med plassering I spisesalen pga gruppene som er her på rehabilitering.

Dato for oppholdet: desember 2015
      Reisetype: Reiste alene