“Hyggelig bakgård”
Anmeldelse av Froyas Hus Cafe

Froyas Hus Cafe
Vurdert som nr. 10 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 11. juli 2020

Vi satt i sola og tok en øl. Deilig moment.
Vi hadde egentlig lyst å smake på rømmegrøten, men føltes veldig dyrt, om vi hørte riktig var det 189 resp. 179 for stor resp. liten porsjon? Kanskje vi hørte feil.
Hyggelige omgivelser.

Takk, sarikirsia

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Sjarmerende sted med sjel. Litt vanskelig å gå i ulent terreng og med bord og stoler som var umulig å få til å stå stille på grunn av underlaget. Men vel verdt et besøk.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bodil19572014
Anmeldt 30. august 2019

Skjønte ikke konseptet først, men etter ei stund kom det ei blid jente og lurte på hva vi ville ha. Rømmegrøt på ham og gulasjsuppe på meg. God mat. Kjølig dag, ellers hadde vi sittet i den hyggelige bakgården hvor de også serverte mat.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, MaAnHe
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Kafe i unikt gammelt miljø, gode kaker, hyggelig betjening kaféen ligger i gamlebyen med omliggende miljø.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Trek221238
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Ønsker du lunsjmat fra regionen Røros, er dette muligens en av de beste valgene.
Lokalt øl og lokal mat i fantastiske omgivelser. En bakgård hvor du kan finne din plass, enten på en gammel kjøkkenstol eller på en benk med reinskinn. Et vertskap som ser deg og gir deg gode råd på hvilken drikke som passer best- og rikelige porsjoner. Vi valgte Rømmegrøt og spekemat, samt en øl fra det lokale bryggeriet. Veldig braPS! Det var noen kaker der også, men de må vente til neste gang- ble veldig mett☺️

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 2reT

Reisende som så på Froyas Hus Cafe, så også på

Har du vært i Froyas Hus Cafe? Del dine erfaringer!