“Flott overnatting”
Anmeldelse av Froyas Hus Cafe

Froyas Hus Cafe
Vurdert som nr. 9 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Anbefales!!!! Rustikt miljø, vennlig betjening, god rømmegrøt, flotte kaker. Hundevennlig. Vi Kommer tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, terjebox

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

En stor skuffelse. Cafeen var nesten tom, allikevel var det kaos på kjøkkenet og det tok meget lang tid før vi fikk servert maten. Svært små porsjoner med svært overpriset suppe og grøt, servert i papptallerkener av dårlig kvalitet ,som raskt ble fuktig tvers igjennom .Den hyggelige betjeningen holdt motet oppe til tross for at damen som var sjef var i åpenbart dårlig humør og svært stresset. Synd, for maten var god.

Takk, rsaina
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi forstod kost det var dyrt, når prisen på en porsjon rømmegrøt er kr. 250, selv om det var inkludert spekemat. Men jeg hadde jo virkelig forventet å få noe som virkelig smakte, og som ble servert i vanlig glass og vanlige fat. Men neida, her var det papp fat og plastikkglass. Da er normalt prisen kr. 30-50, og du får slikt servert på et klubbhus eller en tilstelning ved et arrangement.

Sjelden at prisen står i så stor motsetning til kvalitet. Det dårligste kjøpet på flere tiår!

1  Takk, 338clausr
Anmeldt 20. juli 2020

Det startet med at vi ringte 3 dager før vi skulle reise for å spørre om det var frokost der- da traff vi på en kjempe sur dame som ba oss om å slutte å mase da han hadde det så travelt... Da vi ankom fikk vi rommet 4 timer forsinket og da måtte vi mase flere ganger på om de skulle ordne rommet... Det står i annonsen at en må dele bad og det stemmer virkelig- her deler man et veldig lite bad også med cafeens gjester- ikke bare med andre beboere- og vil du dusje etter at cafeen stenger- er det tomt for varmt vann. Frokosten var VEEELDIG enkel. Caffen er sikkert OK- men man burde ikke hatt lov til å leie ut rom da man ikke har de fasilitetene som bør være til stede. Vi var 3 stk som delte rom med familiekøye.

Takk, 44lillh
Anmeldt 11. juli 2020

Vi satt i sola og tok en øl. Deilig moment.
Vi hadde egentlig lyst å smake på rømmegrøten, men føltes veldig dyrt, om vi hørte riktig var det 189 resp. 179 for stor resp. liten porsjon? Kanskje vi hørte feil.
Hyggelige omgivelser.

Takk, sarikirsia

Reisende som så på Froyas Hus Cafe, så også på

Har du vært i Froyas Hus Cafe? Del dine erfaringer!