“Sjarm”
Anmeldelse av Froyas Hus Cafe

Froyas Hus Cafe
Vurdert som nr. 9 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Et sjarmerende sted. Det ser utrolig rotete ut, men kommer en seg forbi roter strømmer sjarm og glede ut fra alle kroker. Anbefaler for eksempel en kakao og lake her.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, hohygen

Anmeldt 3. september 2020

Må alltid innom når vi er på Røros for å spise "verdens beste eplekake".
Har hyggelig betjening og koselige omgivelser. Kan absolutt anbefales et besøk.

Dato for besøk: september 2020
Takk, Rorosturist
Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Kjempekoselig plass der en virkelig får kjenne historien tett på. Drakk nydelig irish Coffee og kakao med bayleis, nam! Nydelige kaker og rømmegrøt er også på menyen. Bør oppleves!

Takk, karinah196
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Dette tror vi må være Røros beste kafe...heldig hvis du får plass. Verdens beste rømmegrøt, vafler og kaker. Helt vidunderlig og hjemmelaget alt sammen.

Takk, ivarjohan
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Anbefales!!!! Rustikt miljø, vennlig betjening, god rømmegrøt, flotte kaker. Hundevennlig. Vi Kommer tilbake.

Takk, terjebox

Reisende som så på Froyas Hus Cafe, så også på

Har du vært i Froyas Hus Cafe? Del dine erfaringer!