“Fantastisk perle❤️”
Anmeldelse av Froyas Hus Cafe

Froyas Hus Cafe
Vurdert som nr. 11 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

For et sted det ligger godt gjemt så her må du lete litt. Så langt fra kommers det går an å komme, nydelig gulasj og en sjarm du ikke finner maken til. Hvis det er et sted på Røros som må besøkes så er det Frøyas hus

1  Takk, Bente A

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Stedet så koselig ut, reklamerte med god og hjemmelaget mat. Vi skulle ha kaffe og noe å spise, valgte tre ulike kaker. Kanelboller, Røroskake og daimkake. De to første helt usmakelige, røroskaka var tørr og virket gammel. Mandelfyllet smakte bare mandeldråper. Og med priser på 65 kr pr kakestykke og 65kr for en liten brus ble det en dyr fornøyelse for oss fire.

Takk, Berit E
Anmeldt 1. april 2021

Reindysgruta vi spiste her var god. Hun som Eide plassen var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Gamle koselige lokaler

Dato for besøk: mars 2021
1  Takk, toves2018
Anmeldt 25. februar 2021 via mobile enheter

Vi fant veien inn i selve kafeen etter en liten tur innom bakgården, som var sjarmerende, men ikke ga noen indikasjon på hvor man kunne bestille. Selve kafeen var koselig, de ansatte greie nok (Ikke den beste servicen, men kanskje desto mer hjemmekoselig, eller smittevennlig?) Vi drakk kakao og spiste boller/sjokoladekake/ rabarbrakake. Kakaoen var sannsynligvis hjemmelaget, men den utmerket seg ikke på noe vis. Rabarbrakaken var god.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, Irenenm
Anmeldt 4. oktober 2020 via mobile enheter

Trivelig plass, satt ute i fjøset. Her var det svært kaldt, så her anbefales det at det settes opp noen varmelamper.
Flere av oss bestillte Reinsdyrgryte, denne var noe av det dårligste vi noensinne har fått servert. Ihjelkokt sikkert stått og kokt et par dager.
Kaffen og vaflene var gode, men ikke gode nok til å dra opp opplevelsen, så om det er mat og ikke kaffe og vafler dere vil ha bør dere finne annen plass...

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, roarn258

Reisende som så på Froyas Hus Cafe, så også på

Har du vært i Froyas Hus Cafe? Del dine erfaringer!