“Ok fasciliteter, meget god mat!”

Bergstadens Hotel Restaurant
Vurdert som nr. 19 av 31 Restauranter i Røros
Anmeldt 6. november 2018

Rommet og bygget bærer preg av å være noen år, men har en fin stemning. Meget sentral beliggenhet. Frokosten er nesten verdt pengene alene. Mye god mat, med mange lokale innslag. Kort vei til de fleste severdighetene i Røros by.

Dato for besøk: august 2018
Takk, tronde561

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Reinsdyrburgeren var ingen «høydare», men både kylling, fisk og pizza falt i smak.

Ikke akkurat rimelig, men greit nok.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Reisekona
Anmeldt 7. juni 2018 via mobile enheter

Ankom kl 20.30 og det var ingen sprudlende mottakelse og var egentlig klar for buffet og ikke en trøtt meny. Så jeg besluttet og finne et annet sted

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 79bredes
Anmeldt 30. desember 2017

Spiste både frokost og middag her i to dager. Frokosten var ikke så verst, men vi legger hovedvekt på middagen ved vår vurdering. Bufeten første kveld var sånn der. den røkte laksen og den gravede sike var bra, men varmrettene så heller tvilsomme ut. Det som skulle forstille pinnekjøtt var av dårlig kvalitet. Den andre dagen var det full krise. Suppe som for-rett, uten at det var lagt ut skjeer. På nabobordet- hvor det satt fire unger, og to voksne som ikke drakk vin, var det pådekt med gode rødvinsglass. Hos oss var det et glass som gikk an, samt et vesentlig mindre glass. Hovedretten var ikke av topp kvalitet.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, vsvidar
Anmeldt 17. august 2017

Ikke så mange retter, men utrolig godt det som ble serverte. Mye lokal mat som var spennende å smake på.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 6060trinee

Reisende som så på Bergstadens Hotel Restaurant, så også på

Har du vært i Bergstadens Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!