“Skuffende”

Bergstadens Hotel Restaurant
Vurdert som nr. 24 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 4. august 2020

Vi fikk anbefalt restaurantens tre-retters meny og ingen av rettene ga inntrykk av et profesjonelt kjøkken. Siste rett ble rett og slett kun smakt på.

Litt mer hvorfor forferdelig,
- kun to vin og velge mellom (rød og hvit) - fortsatt vanskelig for å tro på det
- alle tre retter manglet smak, den første skulle ha vært sopp, den andre smak av kjøtt og den tredje rabarbra og jordbær
- ble aldri spurt om hvordan vi ville ha kjøttet tilberedt
- kjøttet var kaldt og hadde en farge vi tidligere ikke har vært borti
- potetene var kalde
- manglende service

Summen var dårlig fagkunnskap på alle nivåer, dessverre.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 678camillan

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Kun to hovedretter der begge var kjøtt. Smakløse, fet saus, ikke stekeskorpe på kjøttet. Maten kom fort, hyggelig kelner.

Takk, 73kjerstip
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag her igår . Har vært her flere ganger , alltid topp mat og service . Ble litt skuffet denne gang over hovedretten , Ytrefilet av okse med peppersaus . Dårlig smak på sausen og det manglet to av de grønnsakene som sto som tilbehør på menyen . Så ett minus denne gang .

1  Takk, Irene J
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skuffende service og skuffende mat, overhodet ikke verdt prisen! Vi bestilte 3 okse ytrefilet, ble aldri spurt om hvordan vi ønsket dem stekt. Maten kom raskt, alle biffene var nærmest gjennomstekte og ikke noe var skikkelig varmt! Vår kelner fremsto kunnskapsløs og uinteressert. Kommer ikke til å spise her igjen.

1  Takk, tnlrb
Anmeldt 18. juli 2020

Her var det dårlig og kunnskapsløs service som på en middelmådig veikro. Ikke noe "velkommen", "dette er menyen"... Kanskje vi var uheldig med vår servitør. Maten var deretter, med trevlete reinsdyr ytrefilet og overkokte, vasstrukne rosenkål, steinsoppsusen var ok, men uten smak av steinsopp. For biffen var det én stusslig sherrytomat. Kjip og dyr opplevelse. 1 for service, 3 for maten. Jeg anbefaler å gå et annet sted.

1  Takk, 948ingvildr

Reisende som så på Bergstadens Hotel Restaurant, så også på

Har du vært i Bergstadens Hotel Restaurant? Del dine erfaringer!