“Positiv opplevelse”
Anmeldelse av Domus-Kafeen - STENGT

Domus-Kafeen
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Tok til slutt turen hit, da vi ikke fant ledige bord ved spisestedene i Rørosgata. Bestilte div brødmat med pålegg, kake, kaffe og belgisk vaffel. Synes alt var en positiv opplevelse til å være en «Coop-kafé».

Takk, IdaKristin88

Anmeldt 4. desember 2020 via mobile enheter

Godt utvalg. Dum beliggenhet, midt i utgangsdøra. Veldig populær for lokalbefolkningen. Har tidligere vært her under Mart’n og da er det kø her.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, 443evan
Anmeldt 4. november 2020

Mye folk i kafeen, mange bord som ikke var ryddet. En del søppel på gulvet. Vask av bordene forgikk med en fuktig klut som bare spredde utover det som var på bordet

Dato for besøk: august 2020
Takk, hugbre
Anmeldt 25. juni 2020

Innom for en kaffe før vi drar fra Røros. Ser at vi kunne gått dit og spist tidligere da de hadde flere middags-retter til en god pris. Skal huske på det til neste opphold på Røros.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Elin Heidi S
Anmeldt 7. mai 2019 via mobile enheter

Var på vei til Trondheim med bil. Ville ha et enkelt og rimelig måltid. Gjerne raskt. Biffsnadder ble servert raskt. Stor porsjon. Biffkjøtt, stekte grønnsaker, salat og pommes. Smakte ypperlig.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, 276j_rnk

Reisende som så på Domus-Kafeen, så også på