“Burger”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 30 Restauranter i Røros
Anmeldt 11. juli 2020

En av de beste hamburgeren vi har spist . Hyggelig betjening og atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, 982margretheh

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God service, med ansatte som er på plass hele tiden. Enkel, men god meny. Greie priser og god mat. Koselig, uformell bar og restaurant.

Takk, wofw
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet. Vi satt ute først og fikk servert en nydelig tyttebærspitz. Egenproduser for Røros. Gikk etterhvert inn. Det var et stort sted med to etasjer. Tydeligvis et populært sted for Rørosungdommen og andre på en lørdag kveld

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bodil19572014
Anmeldt 8. mars 2020 via mobile enheter

Gikk innom etter middag for å ta et par øl. Serviceinnstilte bartendere og god stemning. Rene toaletter.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Erimoon
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

En herlig buas burger og salat med kylling. Vi kom for en liten middag, å plassen innfridde. Hyggelig personale som møter deg med et smil. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: mars 2020
Takk, thomashB4701HL

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!