“Nydelig mat og hyggelig betjening ”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en dag i Røros og endte opp med å spise både lunsj og middag her. Til lunsj spiste vi en sjeldent god nachos og til middag en nydelig burger. Alt fremstod som hjemmelaget. Passe store porsjoner, selv om mannen nok ville hatt en litt større burger for å bli helt mett.
Masse god øl hadde de også. Koselig atmosfære.
Verdt et besøk!

Takk, ElinSofieEngh

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Enkle, men gode retter. Nachosen anbefales! Helt fullt da vi var der, men allikevel gikk det fint med service. Husk også å smake på øl fra det lokale bryggeriet!

Takk, 943lassea
Anmeldt 11. juli 2020

En av de beste hamburgeren vi har spist . Hyggelig betjening og atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, 982margretheh
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

God service, med ansatte som er på plass hele tiden. Enkel, men god meny. Greie priser og god mat. Koselig, uformell bar og restaurant.

Takk, wofw
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet. Vi satt ute først og fikk servert en nydelig tyttebærspitz. Egenproduser for Røros. Gikk etterhvert inn. Det var et stort sted med to etasjer. Tydeligvis et populært sted for Rørosungdommen og andre på en lørdag kveld

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bodil19572014

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!