“Gatekjøkkenmat”

Skanckebua Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 29 Restauranter i Røros
Anmeldt 20. juli 2020

Minner mer om en pub enn en restaurant. Maten var helt gjennomsnittlig, det meste var fritert, burger var liten og stusselig anrettet. Servitører som løp hit og dit og en barleder som hadde en noe arraogant fremtoning. Vår servitør hadde første dagen sin og var blid og serviceminded men manglet kunnskap om hva hun serverte.

Takk, monicabJ4403BK

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig og hyggelig betjening. Spiste burger og nachos som var helt perfekt. Kommer gjerne tilbake.

Takk, gfage
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en dag i Røros og endte opp med å spise både lunsj og middag her. Til lunsj spiste vi en sjeldent god nachos og til middag en nydelig burger. Alt fremstod som hjemmelaget. Passe store porsjoner, selv om mannen nok ville hatt en litt større burger for å bli helt mett.
Masse god øl hadde de også. Koselig atmosfære.
Verdt et besøk!

Takk, ElinSofieEngh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Enkle, men gode retter. Nachosen anbefales! Helt fullt da vi var der, men allikevel gikk det fint med service. Husk også å smake på øl fra det lokale bryggeriet!

Takk, 943lassea
Anmeldt 11. juli 2020

En av de beste hamburgeren vi har spist . Hyggelig betjening og atmosfære. Kan anbefales på det sterkeste

Takk, 982margretheh

Reisende som så på Skanckebua Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Skanckebua Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!